تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت دکتر قلابی با مدرک کلاس پنجم ابتدایی! + عکس

به گزارش‌ خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اطلاعات منتشرشده جدید حاکی از آن است که یک دکتر در هند توانسته با سن ۲۳ سال در ۱۶ بیمارستان مختلف خدمت کند و همچنین طی شیوع ویروس کرونا در خدمات مختلف دولتی شرکت داشته باشد.

همان‌طور که مشخص است، ادعای دکتر بودن با سابقه فعالیت در ۱۶ بیمارستان بیش از آن است که از یک پسر ۲۳ ساله برآید. این مسئله توجه پلیس را به خود جلب کرده بود و در تاریخ ۱۰ سپتامبر، دولت هند به کلاهبرداری‌های این دکتر قلابی پی برد. طی تحقیقات صورت گرفته مشخص شد وی دو همسر دارد که هیچ کدام از وجود دیگری با خبر نیستند.

دکتر تقلبی

بیشتر بخوانید

تجا، کلاهبردار مذکور همچنین به افراد زیادی بدهکار بود و از پرداخت بدهی خودداری می‌کرد. تعجب پلیس هند و شاکیان این فرد زمانی افزایش یافت که متوجه شدند تجا تنها تا کلاس پنجم دبستان درس خوانده است. تحقیقات بیشتر پلیس باعث شد پدر وی و پنج تن دیگر که به او در دریافت مدارک قلابی کمک کرده‌اند نیز دستگیر شوند. گفتنی است؛ تجا در سال ۲۰۱۶ نیز به دلیل تظاهر به پلیس بودن دستگیر شده و مورد جریمه قرار گرفته بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت دکتر قلابی با مدرک کلاس پنجم ابتدایی! + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..