تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Instagram 161.0.0.0.107 – برنامه رسمی اینستاگرام

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینستاگرام نرم‌افزاری محبوب و بی‌نظیر برای گوشی‌هایی با سیستم عامل هوشمند است که می‌توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آن‌ها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

نسخه جدید این نرم‌افزار برای تمام کاربران عرضه شده است تا از امکانات جدید آن استفاده کنند و لذت ببرند. شما با دانلود کردن این نسخه به امکانات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنید.

بیشتر بخوانید:

دانلود Instagram

برخی از ویژگی‌های نرم افزار محبوب و جالب Instagram:

امکان اشتراک‌گذاری تصاویر خود یا دوستان امکان اشتراک‌گذاری ویدئو تا یک دقیقه با دوستان لایک کردن عکس‌های شما توسط دیگران اعمال جلوه‌های عالی و شگفت انگیز روی عکس‌ها ثبت نام آسان و بدون دردسر امکان قرار دادن استوری برای پروفایل اختصاصی خود

تصاویری از  محیط برنامه

 
 دانلود Instagram  دانلود Instagram  دانلود Instagram    

 • دانلود و مشخصات فایل


دانلود برای اندروید        دانلود برای آی او اس

 

حجم: 37 مگابايت

نسخه: 161.0.0.0.107

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : متغیر با نوع دستگاه

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Instagram 161.0.0.0.107 – برنامه رسمی اینستاگرام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..