تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امیزفیت ساعت های GTR 2 و GTS 2 را معرفی کرد

امیزفیت به‌تازگی مدل جدید ساعت‌های هوشمند خانواده‌ی GTS و GTR، یعنی جی تی اس ۲ (Amazfit GTS 2) و جی تی آر ۲ (Amazfit GTR 2) را با برگزاری رویدادی رسمی رونمایی کرده است که روی حوزه تناسب‌اندام متمرکز هستند. این ساعت‌های جدید ازلحاظ طراحی ظاهری اندکی تغییر کرده‌اند و قابلیت‌های جدیدی برای ارائه دارند. ساعت Amazfit GTR 2 نمایشگری دایره‌ای‌شکل و ساعت Amazfit GTS 2 نمایشگری مربعی‌شکل داردکه در نگاه اول، ما را یاد ساعتی جدید و محبوب می‌اندازد. بنابراین به‌طور کلی ازلحاظ ظاهری، تفاوت‌های محسوسی بین دو ساعت جدید وجود دارد.

امیزفیت Amazfit GTR 2 از نمای جلو و سه رخ مشکی

امیزفیت GTR 2

ابعاد ساعت Amazfit GTR 2 درمقایسه‌با نسل قبل نسبتا کوچک‌تر است و از نمایشگر ۱٫۳۹ اینچی همیشه‌روشن AMOLED با حداکثر روشنایی ۴۵۰ نیت استفاده می‌کند. مدل کلاسیک ساعت بدنه‌ای از جنس فولاد ضدزنگ و بند چرمی دارد؛ درحالی‌که مدل اسپرت به بدنه‌ای از جنس آلیاژ آلومینیوم و بند سیلیکونی مجهز شده است.

همان‌طورکه اشاره کردیم، ساعت‌های جدید امیزفیت روی تناسب‌اندام متمرکز هستند؛ به‌همین‌دلیل، می‌توانند انواع فعالیت‌های ورزشی را پایش کنند. امیزفیت می‌گوید ساعت GTR 2 درحال‌حاضر ۱۲ حالت ورزشی حرفه‌ای را پایش می‌کند و این تعداد در آینده به ۹۰ می‌رسد. در این ساعت، از حسگر اختصاصی هوامی برای پایش ضربان قلب با نام BioTracker PPG استفاده شده که می‌تواند ۲۴ ساعته روی ضربان قلب نظارت کند. این ساعت از نرم‌افزار ویژه‌ی امیزفیت به‌نام PAI بهره می‌برد که می‌تواند براساس فعالیت کاربر در طول روز و ضربان قلبش، امتیاز خاصی برایش در نظر بگیرد.

یکی از قابلیت‌های مهم Amazfit GTR 2 و GTS 2 این است که می‌توانند سطح اکسیژن خون را تخمین بزنند. ظاهرا این قابلیت که در اپل واچ سری ۶ هم دیده می‌شود، کم‌کم در حال تبدیل‌شدن به مشخصه‌ای جدایی‌ناپذیر از ساعت‌های هوشمند پرچم‌دار است.

براساس ادعای هوامی، ساعت‌های جدید امیزفیت از موتور ویژه‌ای با عنوان OxygenBeats برای تخمین اکسیژن خون و از موتوری تخصصی با نام SomnusCare برای نظارت روی خواب کاربر بهره می‌ببرند. دو موتور یادشده در همکاری با یکدیگر می‌توانند داده‌های سطح اکسیژن خون را اندازه بگیرند تا درنهایت، امتیاز خاصی به کیفیت تنفس کاربر در طول خواب بدهند. امیزفیت ادعا می‌کند حسگر اکسیژن خون به‌کاررفته در ساعت‌های جدیدش ۹۶ درصد دقت دارد.

ویژگی‌های مهم ساعت Amazfit GTR 2 عبارت‌اند از: سیستم‌ موقعیت‌یابی داخلی GPS + GLONASS، تراشه‌ی NFC، دستیار صوتی هوشمند، مقاومت دربرابر نفوذ آب تا فشار پنج اتمسفر و چهار گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی به‌منظور ذخیره‌ی بیش از ۶۰۰ موسیقی. این ساعت با هربار شارژ حداکثر ۳۸ روز دوام می‌آورد و برخلاف نسل قبل، می‌توان به تماس‌های ورودی گوشی هوشمند پاسخ داد. تا پیش از معرفی ساعت‌های جدید، این قابلیت فقط در ساعت Amazfit Nexo ارائه می‌شد. 

نمای جلو ساعت امیزفیت Amazfit GTS 2

امیزفیت GTS 2

طراحی Amazfit GTS 2 با دیگر ساعت جدید امیزفیت متفاوت است. مدل پیشین این ساعت درزمینه‌ی پایش فعالیت‌های ورزشی به‌خوبی عمل می‌کرد؛ اما با مشکلاتی دست‌و‌پنجه مواجه بود و همین موضوع باعث می‌شد کارشناسان به پیشنهاد آن تمایل چندانی نداشته باشند. Amazfit GTS 2 درمقایسه‌با مدل اول، سبک‌تر و باریک‌تر است و از نمایشگر ۱٫۶۵ اینچی AMOLED با حداکثر روشنایی ۴۵۰ نیت و پوشش ضد خط‌و‌خش بهره می‌برد.

درحال‌حاضر، ساعت GTS 2 همچون GTR 2 می‌تواند روی ۱۲ حالت ورزشی حرفه‌ای نظارت کند و در آینده با دریافت به‌روزرسانی، از ۹۰ حالت ورزشی پشتیبانی خواهد کرد. اکثر مشخصات در بین دو ساعت جدید امیزفیت مشترک هستند؛‌ بدین‌ترتیب، GTS 2 نیز تا فشار پنج اتمسفر دربرابر نفوذ آب مقاومت است، سطح اکسیژن خون را تخمین می‌زند، ۲۴ ساعته ضربان قلب را ثبت می‌کند، به چهار گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و  GPS داخلی مجهز است و با آن تماس‌ها را می‌توان پاسخ داد. تنها تفاوت بین ساعت‌های جدید امیزفیت زبان طراحی و عمر باتری آن‌ها است. براساس اعلام رسمی، Amazfit GTS 2 می‌تواند حداکثر هفت روز شارژدهی کند و اگر کاربر از آن زیاد استفاده نکند، این زمان بیست ساعت دیگر افزایش می‌یابد.

مدل اسپرت ساعت Amazfit GTR 2 با قیمت ۹۹۹ یوآن (تقریبا ۱۴۷ دلار) و مدل کلاسیک با بند چرمی با قیمت ۱٬۰۹۹ یوآن (تقریبا ۱۶۱ دلار) و Amazfit GTS 2 با قیمت ۹۹۹ یوآن (تقریبا ۱۴۷ دلار) به بازار عرضه می‌شود. عرضه‌ی هر دو ساعت از ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲ مهر ۱۳۹۹) در بازار چین آغاز می‌شود؛ اما فعلا نمی‌دانیم این ساعت‌ها در بازارهای بین‌المللی هم عرضه می‌شوند یا خیر.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امیزفیت ساعت های GTR 2 و GTS 2 را معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..