تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفارش‌دهی آسان و سریع به تامین‌کنندگان کالاها برای فروشگاه‌داران با دشت

فرسان سامانه‌ی سفارش‌دهی به تأمین‌کنندگان مختلف است که امکان سفارش‌دهی کالاها با تخفیف‌های متنوع را در هر ساعتی از شبانه‌روز فراهم می‌کند.

ازاین‌پس در نرم‌افرار دشت همکاران سیستم امکان نمایش کاتالوگ و قیمت و اطلاعات محصولات از تأمین‌کنندگان مختلف فراهم شده است تا فروشگاه‌داران بتوانند در هر ساعتی از شبانه‌روز سفارش‌های موردنیاز خود را بدون واسطه برای تأمین‌کنندگان ارسال کنند.

فروشگاه‌داران با فراهم‌شدن این امکان می‌توانند به‌صورت مستقیم و آنلاین سفارش‌های کالاهای خود را بهتر مدیریت کنند و از اتلاف وقت و هزینه به‌طور درخورتوجهی جلوگیری کنند. تأمین‌کنندگان مختلف نیز کالاهای خود را در این سامانه با تخفیفات متنوع و جوایز ویژه عرضه می‌کنند.

برخی از امکانات مهمی که در سفارش‌دهی فراهم شده، عبارت‌اند از:

۱. نمایش کالاهای موردنیاز فروشگاه برای سفارش براساس موجودی نقطه‌ی سفارش؛

۲. نمایش کاتالوگ و قیمت و اطلاعات کالاهای تأمین‌کنندگان؛

۳. نمایش شرایط تخفیفات متنوع و جوایز ویژه‌ی کالاهای تأمین‌کنندگان؛

۴. صدور فاکتور خرید از سفارش و قابلیت مدیریت و پیگیری وضعیت سفارش‌ها؛

۵. تعریف خودکار کالاهای جدید سفارش داده‌شده از تأمین‌کنندگان.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفارش‌دهی آسان و سریع به تامین‌کنندگان کالاها برای فروشگاه‌داران با دشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..