تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود QR & Barcode Reader (Pro) 2.6.2 – بارکد اس&a

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بارکدهای دو  بعدی (QR) یکی از پر کاربردترین بارکدها و ابزارهایی است که شرکت‌های ساخت و تولید و تکنولوژی از آن استفاده می‌کنند. این نوع بارکدها اغلب برای شناسایی محصولات و معرفی وب‌سایت‌های محصول یا شرکت‌ها کاربرد دارند.

با عمومی‌تر شدن این نوع بارکدها و اضافه شدن امکانات مختلف، حال می‌توانید تمامی اطلاعات خود شامل نام، شماره تماس، آدرس وب‌سایت، ایمیل و… در بارکدهای سه بعدی ذخیره و با دوستان و سایر افراد به اشتراک بگذارید. این نرم افزار همچنین از انواع فرمت‌های مختلف و خاص بارکد پشتیبانی می‌کند.

گفتنی است؛ از آن جایی که بسیاری از رستوران‌ها این روزها منوهای خود را با کدهای QR در دسترس افراد قرار می‌دهند، دانلود چنین برنامه‌ای می‌تواند کار کاربران را بسیار آسان سازد.

بیشتر بخوانید

دانلود QR & Barcode Reader

برخی از ویژگی برنامه QR & Barcode Reader (Pro) اندروید :

سیستم فوق‌العاده اسکن تصاویر محلی شناسایی سریع و بدون درنگ بارکد‌ها و نمایش اطلاعات موجود در آن‌ها حالت سوییچ نور برای اسکن در محیط‌های تاریک دریافت نسخه‌ای از تاریخچه اسکن‌ها در قالب یک فایل اکسل استفاده از تنها چند مجوز جزئی پشتیبانی از انواع فرمت‌های مختلف و خاص بارکد

تصاویری از  محیط برنامه

 
 دانلود QR & Barcode Reader  دانلود QR & Barcode Reader  دانلود QR & Barcode Reader

 • دانلود و مشخصات فایل


قبل از رفتن به نمایشگاه کتاب این نرم افزار را دانلود کنید.         قبل از رفتن به نمایشگاه کتاب این نرم افزار را دانلود کنید.

حجم: 5 مگابايت

نسخه: 2.6.2

نوع فایل: apk برای آندروید

اندروید مورد نیاز : 6.0 و بالاتر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود QR & Barcode Reader (Pro) 2.6.2 – بارکد اس&a»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..