تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واتساپ احتملاً به‌زودی قابلیت Linked Devices را دردسترس قرار می‌دهد

در چند ماه گذشته، واتساپ (WahtsApp) درحال توسعه‌ی پشتیبانی از اتصال چند دستگاه برای یک حساب کاربری بوده است. بنابر گزارش منتشرشده در وب‌سایت WABetainfo، شرکت تحت مالکیت فیسبوک به‌زودی این قابلیت را با عنوان Linked Devices عرضه خواهد کرد.

این قابلیت که با عنوان «Linked Device» معرفی شده است به کاربر اجازه می‌دهد حساب کاربری خود را به حداکثر ۴ دستگاه متصل کند تا حساب کاربری واتساپ در دستگاه‌های مختلف دردسترس قرار گیرد. با ارائه‌ی این قابلیت دیگر نیازی نیست که حساب کاربری روی دستگاه اصلی حتما به اینترنت متصل باشد تا ازطریق دستگاه‌های دیگر بتوان به حساب کاربری دسترسی داشت. به‌‌عبارتی دیگر، کاربران از این پس قادر خواهند بود بدون نیاز به اپلیکیشن نصب‌شده روی گوشی و اتصال آن به اینترنت، ازطریق کامپیوتر رومیزی حساب کاربری خود را کنترل کنند و برای دوستان خود پیام ارسال کنند.

طبق گزارش WABetainfo، با اینکه مهم‌ترین ویژگی‌های مرتبط با پشتیبانی چند دستگاهی حساب کاربری واتساپ آماده‌ی انتشار است؛ اما آزمایش‌های نهایی هنوز درجریان است. همچنین، در گزارش این وب سایت اعلام شده است که برنامه‌ی بعدی شرکت، انتشار اولیه‌ی این قابلیت برای کاربران نسخه‌ی بتا است تا آزمایش گسترده‌تری انجام دهد.

واتساپ اتصال چند دستگاهی / WhatsApp Linked Devices

مقاله‌های مرتبط:

اگر شما نیز ازجمله کاربران بتا هستید، می‌توانید برای دسترسی به این قابلیت اقدام و ثبت‌نام خود را تکمیل کنید؛ اما به‌یاد داشته باشید بعداز ثبت‌نام برای این قابلیت، تمام ورودهای قبلی به حساب کاربری بسته می‌شوند و باید برای هر دستگاهی دوباره فرایند ورود (Log-in) به حساب کاربری را انجام دهید.

هنوز اطلاعات دقیقی از تاریخ رسمی انتشار به‌روزرسانی حامل این ویژگی برای کاربران نسخه‌ی بتا دردست نیست؛ اما ازآنجایی که واتساپ برنامه‌ریزی کرده است که قابلیت اتصال چنددستگاهی را برای کاربران بتا منتشر کند، انتشار این ویژگی برای همگی کاربران نیز به‌زودی انجام می‌شود.

نظر شما کاربران زومیت درباره‌ی قابلیت‌های جدید واتساپ چیست؟ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واتساپ احتملاً به‌زودی قابلیت Linked Devices را دردسترس قرار می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..