تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش جنبش جهاد و حماس به تحریم‌های آمریکا علیه ایران

به گزارش فلسطین الیوم، داود شهاب، از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به تحریم های جدید واشنگتن علیه ایران گفت: دولت آمریکا دولت وقیحی است که برای ایجاد ثبات در جهان تلاش نمی کند بلکه تلاش های آن در راستای مقابله با اقداماتی است که هدف آن کاهش تنش در جهان است.

وی گفت: تحریم های آمریکا علیه ایران نشان دهنده قلدری این کشور است و این اقدام در تضاد با قوانین بین المللی و خواسته کشورهای عضو شورای امنیت است.
شهاب خاطرنشان کرد: تمام کشورها با تحریم های آمریکا علیه ایران مخالفت کردند و همه کشورها سیاست های واشنگتن را سبک‌سرانه و بدون تدبیر و مسولیت می دانند.

از سوی دیگر، اسماعیل رضوان، از رهبران جنبش حماس گفت: تحریم های آمریکا علیه ایران در راستای تعرض جدید علیه ایران و محور مقاومت به شمار می رود و این اقدام خدمتی به طرح صهیونیستی -آمریکایی در منطقه و پیاده کردن معامله قرن است.

وی تاکید کرد: این تحریم ها به دلیل حمایت های جمهوری اسلامی ایران از نیروهای مقاومت وضع شده است. این اقدامات نمی تواند حمایت های ایران از مساله فلسطین و مقاومت را متوقف کند.

رضوان ضمن هشدار به اشغالگران و دولت آمریکا نسبت به تداوم تعرض علیه ایران خاطرنشان کرد: جنبش حماس در کنار ایران و در مقابل تعرض های آمریکا خواهد ایستاد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا شب گذشته در بیانیه ای در رابطه با تحریم های جدید واشنگتن علیه تهران تاکید کرد که دولت او تحریم‌های جدیدی علیه ۲۷ نهاد و فرد مرتبط با برنامه های موشکی و هسته‌ای ایران وضع کرده‌ است.

311311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش جنبش جهاد و حماس به تحریم‌های آمریکا علیه ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..