تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بتسدا بازی‌هایش را از روز اول روی Xbox Game Pass منتشر می‌کند

درحالی‌که کسی انتظار نداشت، بتسدا و مایکروسافت در اطلاعیه‌ای مهم از توافق میلیارددلاری خبر دادند که به‌موجب آن، مایکروسافت رسما بتسدا را می‌خرد و آن را به زیرمجموعه‌ی خود اضافه می‌کند. لحظاتی پس از انتشار خبر یادشده، این سؤال بزرگ ذهن کاربران را درگیر کرد: تکلیف بازی‌های آینده‌ی بتسدا چه می‌شود و آیا امکان انتشار آن‌ها روی سرویس ایکس‌باکس گیم‌پس (Microsoft Xbox Game Pass) وجود دارد؟

در بیانیه‌ای که مایکروسافت منتشر کرده، جزئیاتی در این زمینه اعلام می‌شود. در بخشی از بیانیه‌ی مایکروسافت می‌خوانیم:

با فروش بتسدا به ایکس‌باکس، استودیو‌های بازی‌سازی ایکس‌باکس از ۱۵ به ۲۳ عدد رسیده است. همچنین، مجموعه‌های شناخته‌شده‌ی این شرکت به ایکس‌باکس گیم‌پس اضافه می‌شود؛ ازاین‌رو، بازی‌های آینده بتسدا نظیر Starfield، یکی از بازی‌های مورد‌انتظار‌، از همان روز انتشار دراختیار کاربران رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس Xbox Game Pass قرار می‌گیرد. هم‌اکنون، بتسدا گیم استودیوز در حال تولید این بازی است.

Starfield، تنها بازی آینده‌ی بتسدا نیست و The Elder Scrolls 6 هم دیگر بازی موردانتظاری است که به‌احتمال زیاد در روز انتشار، دراختیار کاربران ایکس‌باکس گیم‌پس قرار می‌گیرد. دراین‌بین، باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه تصمیمی برای بازی‌های Ghostwire: Tokyo و Deathloop گرفته می‌شود. این دو بازی به‌عنوان بازی‌های انحصاری زمانی پلی‌استیشن 5 معرفی شدند. 

مقاله‌ی مرتبط:

باتوجه‌به صحبت‌های پیت هاینز درباره‌ی اینکه بتسدا همچنان بازی‌های خود را طراحی و عرضه می‌کند، امکان دارد بازی‌ها برای پلی‌استیشن 5 نیز منتشر شود؛ اما این بازی‌ها در روز انتشار برای ایکس‌باکس گیم‌پس هم دردسترس قرار گیرند و دیگر از انحصاری زمانی برای بازی‌های آینده خبری نباشد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بتسدا بازی‌هایش را از روز اول روی Xbox Game Pass منتشر می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..