تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چت تصویری و صوتی با پیام رسان جامیت

افراد شاید گاهی احساس تنهایی کنند و نیاز دارند که با افراد اطرافشان گفت‌وگو کنند یا بخواهند در زمانی خاص با دوستان نزدیکشان تماس بگیرند و با آن‌ها صحبت کنند.

یافتن افراد براساس موقعیت مکانی دوستیابی به‌همراه فیلتر افراد به‌منظور جست‌وجوی بهتر تماس تصویری و صوتی امکان ارسال استوری به سایر کاربران براساس موقعیت مکانی ایجاد گروه با تعداد اعضای نامحدود ارسال ویدئو، عکس، متن، موسیقی و ... به‌صورت شخصی یا گروهی مشاهده‌ی افرادی که استوری‌های شما را دیده‌اند ارسال پیام سریع و مطمئن بدون توجه به سرعت اینترنت مشاهده‌ی دوستان موجود در فهرست مخاطبان

پیام رسان جامیت

استفاده از جامیت هزینه‌ی اشتراک ندارد

جامیت امکان استفاده از نسخه‌ی وب را نیز فراهم کرده و کاربران می‌توانند با بهره‌گیری از نسخه‌ی وب این پیام‌رسان با آدرس web.jameet.com، پیام‌های خود را ارسال و دریافت کنید. یکی از قابلیت‌های جامیت این است زمانی‌که آنلاین نیستید یا گوشی‌تان خاموش است، اعلانیه‌های مربوط به این پیام‌رسان را از دست نمی‌دهید و پس از برقراری ارتباط، اعلان‌ها برای شما نمایش داده می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چت تصویری و صوتی با پیام رسان جامیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..