تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارزان‌ترین گوشی‌ شیائومی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در آینده‌ی نزدیک عرضه خواهد شد

جولای امسال، شایعاتی درباره‌ی احتمال معرفی دو مدل ارزان گوشی‌ شیائومی منتشر شده بود که ادعا می‌کردند این گوشی‌ها به دوربین ۶۴ و ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز خواهند بود. به‌تازگی نیز سایت افشاگر Weibo کدنام دو مدل و شماره‌مدل گوشی مجهز به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی را فاش کرده است.

کدنام فاش‌شده از گوشی‌های ارزان شیائومی

مقاله‌های مرتبط:

گفته می‌شود شیائومی دو محصول جدید را با کدنام‌ Gauguin و Gauguin Pro عرضه می‌کند که به‌ترتیب از دوربین اصلی ۶۴ و ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برند. گوشی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی قیمت ارزان‌تری دارد و باتوجه‌به قیمت ارزان محصولات جدید، به‌احتمال زیاد این گوشی‌ها در خانواده‌ی ردمی قرار می‌گیرند.

جزئیات بیشتری از گوشی‌های جدید شیائومی فاش نشده؛ اما به‌گفته‌ی سایت افشاگر، زمان معرفی این محصولات نزدیک است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارزان‌ترین گوشی‌ شیائومی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در آینده‌ی نزدیک عرضه خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..