تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همکاری کلادفلر و Internet Archive برای بایگانی گسترده صفحات وب

دو شرکت کلادفلر و اینترنت آرکایو (Internet Archive) تصمیم گرفته‌اند برای بهبود هرچه بیشتر وب‌سایت‌ها و بالا رفتن اعتماد کاربران به این بستر، با یکدیگر همکاری کنند. نتیجه این همکاری بایگانی گسترده تعداد زیادی از وب‌سایت‌های عمومی است. با این روش علاوه‌بر کمک به کاربران دنیای فناوری، می‌توان از به‌وجود آمدن مشکلات متعدد در صورت از دسترس خارج‌شدن یک سایت، جلوگیری کرد.

به‌عنوان بخشی از تلاش مشترک این دو شرکت، وب‌سایت‌هایی که از سرویس همیشه‌آنلاین کلادفلر استفاده می‌کنند، می‌توانند به شرکت زیرساخت وب این امکان را بدهند که نام هاست و نشانی اینترنتی آن‌ها را با سایت Wayback Machine شرکت اینترنت آرکایو به‌اشتراک بگذارد. با این روش وب‌سایت آن‌ها به‌طور خودکار بایگانی می‌شود.

مقاله‌های مرتبط:

به این صورت، هنگامی که یک سایت برای مدتی از دسترس خارج می‌شود، کلادفلر می‌تواند جدیدترین نسخه بایگانی شده را از اینترنت آرکایو بازیابی کند تا کاربران بتوانند حتی به‌صورت آفلاین به محتوای ‌آن دسترسی داشته باشند.

متیو پرینس، مدیرعامل و موسس شرکت Cloudflare در این رابطه گفت:

سایت Wayback Machine سازمان اینترنت آرکایو، دارای زیرساخت قدرتمندی است که می‌تواند مطالب درون وب را در مقیاسی بزرگ بایگانی کند. ما با همکاری می‌توانیم مشکلات سرور را متوقف کرده و به این ترتیب گامی دیگر در جهت انعطاف‌پذیری بیشتر اینترنت برداریم. انجام این کار می‌تواند جلوی قطع سرورها و ایجاد مشکل برای مشاغل و کاربران را بگیرد.

اینترنت و جهان

سازمان اینترنت آرکایو آمار جدیدی منتشر کرده است که بر اساس آن تا همین لحظه بیش از ۴۶۸ میلیارد صفحه وب ازطریق Wayback Machine می‌تواند دردسترس کاربران قرار بگیرد.

مارک گراهام، مدیر Wayback Machine با انتشار پستی در وبلاگ خود درباره بایگانی کردن صفحات مختلف در سطح وب اطلاعات جالبی را دراختیار قرار داده است. او در پست خود به روش‌های متعدد انجام این کار اشاره کرد و گفت در فرایند بایگانی اطلاعات، از منابع مختلفی مانند تو‌ییتر و ویکی‌پدیا نیز استفاده می‌شود.

اینترنت را می‌توان مهم‌ترین بستر در دنیای فناوری امروزی دانست؛ زیرا بخش‌های مهمی از نیازهای آنلاین کاربران به آن وابسته است؛ درنتیجه سرمایه‌گذاری در این مسئله کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همکاری کلادفلر و Internet Archive برای بایگانی گسترده صفحات وب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..