تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار با زندانیان به صورت الکترونیکی

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حجت‌الاسلام والمسلمین قدرتی، رئیس کل دادگستری استان قزوین با بیان اینکه دستگاه قضائی استان مقابله با شیوع کرونا را در قالب ۳طرح دنبال می‌کند اظهار کرد: طرح نخست دادرسی الکترونیک است که اجرای آن از اواخر سال گذشته در استان قزوین آغاز  و در قالب این طرح در زندان کابین‌هایی را تعبیه که دیگر نیاز به خروج زندانی و حضور در مراجع قضائی جهت دادرسی ندارد و با برقراری ارتباط تصویری با قاضی رسیدگی انجام می‌شود.
قدرتی در ادامه از اجرای طرح دیدار الکترونیکی قضات با زندانیان از اواخر ماه آینده خبر داد و گفت: قضات موظفند در صورت لزوم و حداقل هر ماه یک‌باردر زندان حضور یافته و با زندانیان از نزدیک ملاقات نمایند، بنابراین در این راستا جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا طرح ملاقات الکترونیکی قضات با زندانیان و نیز طرح ملاقات  خانواده مددجویان با انان تا پایان مهرماه، بصورت الکترونیکی انجام می شود.
اوبا ذکر اینکه هر سه طرح مذکور از ابتدای آبان‌ماه به صورت ۱۰۰درصدی در استان اجرایی خواهند شد، یادآور شد: البته برای اجرای کامل هر ۳ طرح یادشده به بودجه نیاز داریم که امیدواریم با همکاری مسئولین استانی، اداره کل زندانها و دستگاه قضائی تامین گردد.
رئیس کل دادگستری استان قزوین همچنین با بیان اینکه تعداد زندانی‌ها در استان قزوین در طول ۳ سال اخیر ۱۰۵۰نفر کاهش یافته است، ادامه داد: زمانی که برای انجام خدمت به استان قزوین منتقل شدم، ۴ هزار و ۵۰ زندانی در ندامتگاه‌های استان بودند که در طول این ۳ سال با تلاش شبانه روزی همکاران و باب عنایات رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت العظمی امام خامنه ای(دام عزه العالی) و حمایت ریاست معظم  قوه قضائیه و دادستان محترم کل کشور تعداد زندانی‌های ما به ۳هزار نفر کاهش پیدا کرده است.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار با زندانیان به صورت الکترونیکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..