تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ پلیس راهور به انتشار کلیپ درگیری مامور راهور با موتورسوار متخلف

سرهنگ عین اله جهانی در خصوص کلیپی تحت عنوان ضرب و شتم راکب موتورسیکلت توسط راهور افزود: در راستای اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت‌های متخلف محدوده میدان فهمیده، عوامل پلیس راهور منطقه ۲ راهور شهر مشهد تعدادی موتورسیکلت متخلف را متوقف و به داخل کفی حمل موتور منتقل نموده و در حالیکه تقریبا طرح خاتمه یافته بود یک نفر از شهروندانی که موتورسیکلتش همان ابتدای طرح به علت ارتکاب تخلفات رانندگی(مشمول انتقال به پارکینگ بوده) در بالای کفی حمل موتور قرار داشته، به دو نفر از دوستانش تماس گرفته و آن ها را به صحنه فراخوانده و به محض رسیدن دوستانش یکی از آنها با هویت معلوم (تبعه عراق) به بالای کفی رفته و ضمن گشودن درب آن، دو دستگاه از موتورسیکلت‌ها را به پایین پرتاب کرده تا به موتورسیکلت خودش که در لابلای سایر موتور ها بوده دست یابد.

وی ادامه داد: مامورین راهور برای جلوگیری از تخریب اموال شهروندان و یا به سرقت رفتن موتورسیکلت هایی که رسید آنها تحویل مالکان شده و امانت در اختیار پلیس می باشد وارد عمل شده که نامبردگان ضمن توهین، فحاشی و تهدید، در ابتدای امر شروع به درگیری با مامورین نموده که تا زمان رسیدن عوامل انتظامی، کارکنان راهور در آن شرایطی که(با توجه به موقعیت محل) هر لحظه امکان خطرات دیگر متصور بوده، مقاومت نموده و در نهایت تحویل عوامل گشت انتظامی شده و از آن طریق به مرجع قضایی منعکس می کنند.

سرهنگ جهانی افزود: در همین راستا پرونده ای در شعبه ۲۳۲ بازپرسی مجتمع قضایی شهید رجایی مشهد مقدس در حال رسیدگی و  متهمان طبق دستور مقام محترم قضایی به زندان منتقل و پرونده کماکان در حال رسیدگی می باشد.

۲۳۵۲۳۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ پلیس راهور به انتشار کلیپ درگیری مامور راهور با موتورسوار متخلف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..