تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید معاون تسهیلات و مدیر بودجه صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از دانشگاه علوم‌ پزشکی یاسوج

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج؛ طی سفری در تاریخ ۲۹ و ۳۰ شهریور امسال معاون تسهیلات و مدیر بودجه صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بازدید کردند.
در این سفر دو روزه دکتر بهزاد تدین معاون تسهیلات و دکتر حمید رئیسی مدیر بودجه صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به همراه دکتر جلال پوران فرد معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر سید ابوالقاسم هادی نیا معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه، دکتر بهنام علی پور مدیر امور دانشجویی، موسی شایان سرپرست اداره خوابگاه ها و ابوذر ارجمند دبیر شورای صنفی دانشجویان از خوابگاه های دانشجویی؛ سمیه، فاطمیه، امام حسن(ع)، امام رضا (ع)، گلستان، سلف سرویس دانشجویی و سالن ورزشی حضرت علی اکبر(ع) بازدید نمودند و از نزدیک در جریان مشکلات، کمبودها و نقاط ضعف و قوت این اماکن قرار گرفتند.
در ادامه این سفر معاون تسهیلات و مدیر بودجه صندوق رفاه دانشجویان به همراه معاونین توسعه، فرهنگی دانشجویی و مدیر دانشجویی دانشگاه با مدیر عامل بانک ملت استان، معاون مالی و رئیس اداره اعتبارت این بانک دیدار نمودند و به بررسی چگونگی هر چه سریع تر اخذ تسهیلات ساخت و احداث خوابگاه دانشجویی در قالب تفاهم نامه فی مابین وزارت بهداشت و بانک ملت پرداختند.
در پایان این سفر با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج جلسه جمع بندی و ارائه راهکارها و پیشنهادت برای رفع مشکلات موجود در حوزه رفاهی، اسکان و تغذیه دانشجویی برگزار شد.
از مصوبات این جلسه می توان به موارد زیر اشاره کرد؛
-پیگیری اخذ تسهیلات ساخت خوابگاه دانشجویی و در صورت حصول نتیجه، کلنگ زنی ساختمان خوابگاه حداکثر تا سه ماه آینده
-پیگیری برنامه جلب مشارکت خیرین جهت ساخت خوابگاه
-فروش تجاری ساختمان های قدیمی خوابگاه های دانشجویی با راهکارهای موجود و دریافت تمام بهای آنها و استفاده در جهت ساخت خوابگاه
-تلاش در جهت اخذ موافقت نامه مالی جهت ساخت یک باب استخر در دانشگاه  حداکثر تا تیر ماه سال آینده
-پیگیری از طرف صندوق رفاه مبنی بر جذب اعتبارات ملی جهت ساخت خوابگاه
-تخصیص اعتبار توسط صندوق رفاه دانشجویان جهت تعمیر و تجهیز خوابگاه های دانشجویی، توسعه امکانات ورزشی خوابگاه ها، امنیت غذایی و پرداخت بخشی از مطالبات پیمانکار سلف سرویس دانشجویی

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید معاون تسهیلات و مدیر بودجه صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از دانشگاه علوم‌ پزشکی یاسوج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..