تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی واچ 3 در مقابل اولین مدل ساعت های هوشمند سامسونگ قرار گرفت

ماه گذشته سامسونگ از سری جدید ساعت‌های هوشمند خود با نام گلکسی واچ ۳ رونمایی کرد. این گجت پوشیدنی، اوج طراحی در ساعت‌های هوشمند سامسونگ را به نمایش می‌گذارد. به تازگی این شرکت کره‌ای، اینفوگرافیکی از ساعت‌های هوشمند خود منتشر کرده است که روند پیشرفت و تکامل این محصول را نشان می‌دهد. در تصاویر منتشر شده مدل قدیمی ساعت‌های هوشمند سامسونگ با گلکسی واچ ۳، که به تازگی رونمایی شده است، مقایسه می‌شود. این شرکت طی دو سال گذشته توانسته است علاوه بر تغییر اندازه، قابلیت‌های جدیدی را در بخش سلامت به ساعت‌های خود اضافه کند.

مقایسه دو ساعت هوشمند سامسونگ

در گلکسی واچ ۳ حاشیه‌ها نازک‌تر شده‌اند

اولین ساعت هوشمند سامسونگ دارای دو نسخه ۴۶ و ۴۲ میلی‌متری بود اما جدیدترین مدل عرضه شده دارای اندازه‌های ۴۵ و ۴۱ میلی‌متری است. جالب است بدانید که اندازه صفحه نمایش تقریبا تغییری نکرده و فقط حاشیه‌ مدل‌های جدید نازک‌تر شده‌، به همین دلیل اندازه کلی آن‌ها تغییر کرده است. علاوه بر قطر نمایشگر گجت پوشیدنی این شرکت، ضخامت بدنه آن نیز کمتر شده است. تغییرات ذکر شده نشان می‌دهد که سامسونگ طی دو سال گذشته سعی کرده است با تغییر در اندازه ساعت‌ هوشمند خود، استفاده از آن را برای کاربران آسان‌تر کند.

(برای مشاهده‌ی تصاویر در ابعاد اصلی روی آن‌ها کلیک کنید)

ساعت هوشمند سامسونگ

ساعت هوشمند سامسونگ

مقاله‌های مرتبط:

این شرکت در ساخت ساعت‌های هوشمند جدید خود نیز تغییرات اساسی اعمال کرده است. در گلکسی واچ ۳ به جای استفاده از نوار سیلیکونی ساده از بند‌های چرمی و فلزی فوق‌العاده زیبا استفاده شده است. البته این تغییرات تنها به این قسمت محدود نمی‌شود. اکنون بدنه اصلی از فولاد ضد زنگ ساخته می‌شود؛ حتی یک مدل گران‌تر نیز وجود دارد که در آن از تیتانیوم استفاده شده است.

در بخش حافظه نیز شاهد پیشرفت کوچکی هستیم. حافظه داخلی در گلکسی واچ ۳، برابر ۸ گیگابایت است اما رم این محصول ۱ گیگابایت ظرفیت دارد. در واقع سیستم‌عامل سبک Tizen نیازی به فضایی بیشتر از این ندارد، بنابراین با افزایش بیشتر رم تنها مصرف انرژی زیاد می‌شود.

مقایسه گلکسی واچ و گلکسی واچ 3

مقایسه گلکسی واچ و گلکسی واچ 3

مقایسه گلکسی واچ و گلکسی واچ 3

مطمئنا بزرگ‌ترین تغییر بین مدل اولیه ساعت هوشمند سامسونگ با گلکسی واچ ۳، قابلیت‌های جدید این محصول در بخش کنترل سلامت کاربر است. از ویژگی‌های جدید اضافه شده به ساعت‌های هوشمند سامسونگ می‌توان به سنسور بررسی اکسیژن خون، کنترل فشار خون و پایش ضربان قلب ECG اشاره کرد. دو گزینه آخر تنها در برخی کشورها در دسترس هستند اما این مسئله باعث نمی‌شود که پیشرفت ساعت‌های هوشمند سامسونگ را نادیده بگیریم.

رنگ های مختلف ساعت های هوشمند سامسونگ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی واچ 3 در مقابل اولین مدل ساعت های هوشمند سامسونگ قرار گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..