تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خداحافظی عابدزاده با بدرقه بهترین گلر جهان/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس و بایرن مونیخ در ۲۳ دی ۱۳۸۴ در حضور ۶۵ هزار تماشاگر در آزادی به مناسبت خداحافظی احمدرضا عابدزاده به مصاف یکدیگر رفتند و بایرن مونیخ ۲-۱ پرسپولیس را شکست داد. علی کریمی در آن بازی در ترکیب بایرن مونیخ حضور داشت و مقابل پرسپولیس بازی خوبی به نمایش گذاشت.

احمدرضا عابدزاده دروازه بان افسانه ای فوتبال ایران در هفته پایانی آخرین فصل ۷۹- ۸۰ لیگ آزادگان با پیراهن پرسپولیس از دنیای فوتبال کناره گیری کرد. البته او در پاییز سال ۸۰ به سایپا پیوست تا ثابت کند همچنان می تواند بازی کند، اما بیماری ناخواسته اش باعث شد تا هیچگاه برای این تیم به میدان نرود و روز ۲۳ دی ۸۴ در یک بازی باشکوه از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

عابدزاده در دیدار دوستانه پرسپولیس و بایرن مونیخ در تهران رسماً خداحافظی کرد تا وداع باشکوهی با دنیای دروازه بانی داشته باشد. او با بدرقه اولیور کان دروازه بان اسطوره ای آلمان و بایرن مونیخ از میدان بیرون رفت و در ورزشگاه آزادی دور افتخار زد.

256 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خداحافظی عابدزاده با بدرقه بهترین گلر جهان/عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..