تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگاه ناشناخته‌ای از سری سرفیس در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد

برای مدتی است که شایعاتی در مورد سرفیس‌های جدید مایکروسافت در فضای مجازی منتشر می‌شود. درواقع انتظار می‌رود ردموندی‌ها طی ۲ هفته آینده، مدل‌های جدید سرفیس را به علاقه‌مندان معرفی کنند. یکی از این مدل‌ها، سرفیس لپ‌تاپ جدید مایکروسافت با صفحه‌نمایشی به ابعاد ۱۲/۵ اینچ است که البته مجهز به پردازنده اینتل Core i5 نیز خواهد بود.

حال، فهرست بنچمارکی از محصول ناشناخته‌ای در دیتابیس گیک‌بنچ قرار گرفته است که منابع مختلف آن را منتسب به سرفیس در حال ساخت مایکروسافت می‌دانند. مشخصات سخت‌افزاری دستگاه جدید سری سرفیس عبارت است از:

پردازنده: اینتل Core i51035G1 نسل دهمی با فرکانس ۴/۸ گیگاهرتز ظرفیت حافظه رم: ۱۶ گیگابایت ظرفیت حافظه ذخیره‌سازی: ۲۵۶ گیگابایت

محصول جدید مایکروسافت که مجهز به پردازنده نسل دهمی اینتل است با نام «Oemqn Product Name EV1» در فهرست مشاهده می‌شود. هم امر تخمین زدن اینکه محصول جدید از سری سرفیس لپ‌تاپ است یا سرفیس پرو را کمی دشوار می‌سازد. درواقع با نگاهی به تاریخچه محصولات سری سرفیس می‌توان دید که دستگاه‌هایی ازجمله سرفیس لپ‌تاپ ۲، سرفیس پرو ۸، سرفیس پرو ایکس، سرفیس گو و موارد دیگر با القاب مشابهی در بنچمارک‌ها ظاهر شدند. اصولا دستگاه‌های در دست ساخت تا پیش از عرضه به بازار با القاب خاصی در درون شرکت شناخته می‌شوند.

در هر صورت در بنچمارک دیگری، رزولوشن دستگاه به‌صورت ۱،۵۳۶ در ۱،۰۲۴ پیکسل ذکر شده و گویا صفحه‌نمایش از نسبت ابعاد ۳:۲ استفاده می‌کند. جالب است بدانید سرفیس لپ‌تاپ اسپارتی نیز از چنین مشخصاتی به‌همراه صفحه‌نمایش ۱۲/۵ اینچی بهره می‌برد. همین امر سبب شده تا منبع خبر بنچمارک مذکور را به سرفیس لپ‌تاپ اسپارتی مرتبط سازد.

سرفیس لپ‌تاپ اسپارتی نیز برخوردار از پردازنده Core i5-1035G1 اینتل و ۱۶ گیگابایت حافظه از نوع LPDDR4 است. در گیک‌بنچ، فهرستی از بنچمارک دیگری نیز وجود دارد که منتسب به دستگاهی با نام «Oemqn Product Name EV2» است. این دستگاه نیز از ۱۶ گیگابایت حافظه رم و پردازنده Core i5-1035G1 اینتل استفاده می‌کند. به نظر می‌رسد دو بنچمارک در حقیقت متعلق به دو مدل از دستگاهی معرفی‌نشده باشند.

مقاله‌های مرتبط:

پردازنده Core i5-1035G1 اینتل درواقع نسخه‌ای ارزان‌قیمت‌تر از پردازنده Core i5-1035G7 اینتل محسوب می‌شود که ردموندی‌ها از آن در سرفیس لپ‌تاپ ۳ استفاده کردند. با وجود اینکه نتایج بنچمارک از ضعف عملکردی دستگاه نامشخص نسبت به سرفیس لپ‌تاپ ۳ خبر می‌دهد؛ اما مشخص نیست که آیا این دستگاه نسخه‌ای نهایی است یا نوعی نسخه آزمایشی محسوب می‌شود. همچنین باید در نظر داشت که ردموندی‌ها امکان دارد در محصول نهایی از پردازنده دیگری استفاده کنند یا عملکرد محصول نهایی به‌مراتب بهتر از نسخه آزمایشی موجود در بنچمارک باشد.

تمامی پرسش‌ها در ۱ اکتبر (۱۰ مهر) با برگزاری رویداد مایکروسافت جهت رونمایی محصول جدید این شرکت، پاسخ داده خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگاه ناشناخته‌ای از سری سرفیس در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..