تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات سخت‌افزاری گلکسی تب اکتیو 3 سامسونگ فاش شد

در اکتبر سال ۲۰۱۷ بود که سامسونگ تبلت گلکسی تب اکتیو ۲ را به علاقه‌مندان معرفی کرد. بااین‌حال، برای سه سال خبری از جانشین تبلت شرکت کره‌ای نبود. چندی پیش خبری منتشر شد که گلکسی تب اکتیو ۳ در مراحل طراحی و توسعه قرار دارد و حال، مشخصات سخت‌افزاری محصول معرفی‌نشده‌ی سامسونگ در فضای مجازی قرار گرفته است.

تبلت گلکسی تب اکتیو ۳ سامسونگ چندی پیش توانست گواهی بلوتوث SIG را دریافت کند و اکنون به‌لطف انتشار فهرست بنچمارک گیک‌بنچ تبلت جدید شرکت کره‌ای، مشخصات سخت‌افزاری گلکسی تب اکتیو ۳ فاش شده است.

مشخصات سخت‌افزاری گلکسی تب اکتیو ۳ سامسونگ تراشه: اکسینوس ۹۸۱۰ سامسونگ ظرفیت حافظه رم: ۴ گیگابایت ظرفیت باتری: ۵،۰۵۰ میلی‌آمپرساعت ابعاد صفحه‌نمایش: ۸ اینچ با پنل LCD و رزولوشن ۱،۹۲۰ در ۱،۲۰۰ پیکسل سیستم‌عامل: اندروید ۱۰ ظرفیت حافظه ذخیره‌سازی: دو گزینه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی مشخصات دوربین سلفی: دوربین ۵ مگاپیکسلی مشخصات دوربین اصلی: دوربین ۱۳ مگاپیکسلی

درکنار مشخصات سخت‌افزاری، تصویری نیز البته با کیفیت بسیار پایین از محصول معرفی‌نشده‌ی سامسونگ در فضای مجازی قرار گرفته است که کمی ما را با طراحی گلکسی تب اکتیو ۳ آشنا می‌سازد. در تصویر مشخص می‌شود که انتهای صفحه‌نمایش ۸ اینچی از دکمه‌های فیزیکی استفاده شده و بدنه نیز گویا از ساختار مقاومی بهره می‌برد. چنین طراحی سبب می‌شود که گلکسی تب اکتیو ۳ در طول استفاده روزمره آسیب کمتری بر اثر ضربات احتمالی ببیند.

تصویر گلکسی تب اکتیو 3 سامسونگ

از دیگر مشخصات دستگاه مبتنی بر حافظه اکسینوس ۹۸۱۰ سامسونگ می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث ۵ و قلم استایلوس اشاره کرد. در ادامه گزارش آمده است که تبلت جدید شرکت کره‌ای برخوردار از گواهی IP68 است و چنین ویژگی به‌معنی مقاومت دستگاه در برابر نفوذ قطرات آب و ذرات گرد و خاک تلقی می‌شود.

مقاله‌های مرتبط:

سامسونگ گویا در نظر دارد گلکسی تب اکتیو ۳ را در دو مدل LTE و تنها مجهز به ارتباطات Wi-Fi به بازار عرضه کند؛ اما هنوز زمان عرضه و قیمت تبلت جدید شرکت کره‌ای مشخص نشده است. بااین‌حال انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده در مورد جانشین گلکسی تب اکتیو ۲ بیشتر بدانیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات سخت‌افزاری گلکسی تب اکتیو 3 سامسونگ فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..