تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت یکتا ناصر از منوچهر هادی و کینه‌توز دانستن سعید راد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از آن‌که سعید راد، از ایفای نقش در سریال «دل» ابراز پشیمانی کرد، منوچهر هادی با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرامش، واکنش نشان داد.

یکتا ناصر، همسر منوچهر هادی و یکی از بازیگران سریال «دل»، در کامنتی زیر پست این کارگردان نوشت: «منوچهر عزیزم در این دوران خیلی از آدم‌ها یاد گرفتن که تعریف‌ها رو مال خودشون کنن و انتقادات رو به دیگران حواله بدهند، حقا که جایگاه بلند تو تحسین‌برانگیز و است و وسوسه رسیدن به آن برای بعضی حسادت را جایز می‌کند. می‌دانم که حرف‌های نابه‌جا را به دل نمی‌گیری و می‌دانم که نادرند کسانی که اینقدر خالصانه برای کارشان زحمت می‌کشند و جواب دشمنان و کینه توزان‌شان را هم با مهربانی می‌دهند.»

در این‌باره بیشتر بخوانید: واکنش منوچهر هادی به انتقادهای تند سعید راد از سریال «دل» پشیمانی سعید راد از بازی در سریال «دل»

۵۷۲۴۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت یکتا ناصر از منوچهر هادی و کینه‌توز دانستن سعید راد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..