تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید خطیب‌زاده از موزه دفاع مقدس در تهران/عکس

به گزارش خبرآنلاین، خطیب زاده همچنین در گفتگو با مسئولین موزه دفاع مقدس راههای هرچه بهتر معرفی شدن موزه دفاع مقدس و یادمانهای جنگ تحمیلی در عرصه دیپلماسی عمومی را مورد بحث وگفتگو قرار داد و سپس به بازدید از بخشهای این موزه پرداخت.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین در حاشیه این بازدید و در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: واقعیت این است که مردان دیپلماسی و مردان مقاومت دو بال قدرت جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون بوده اند و هر موقع این دو بال با هماهنگی یکدیگر فعالیت کردند پیروزی های بزرگی برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به تلاش‌های دستگاه دیپلماسی کشور برای حفظ دستاورد های انقلاب و دفاع مقدس در چهارچوب دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران گفت: در وزارت امور خارجه ایثارگران قابل توجهی در بین کارکنان  آن حضور دارند که در صحنه مقاومت و دیپلماسی نقش آفرینی کرده اند.

311311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید خطیب‌زاده از موزه دفاع مقدس در تهران/عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..