تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ریمک در تلاش برای خرید بوگاتی از فولکس واگن است

گفته می‌شود شرکت کروات سوپراسپرت‌ساز ریمک اتومبیلی (Rimac Automobili) در مرحله خریداری بوگاتی از فولکس‌واگن است. درحالی‌که پیش از این شایعاتی مبنی بر تمایل فولکس‌واگن برای فروش چند برند تجاری خود به منظور تمرکز بر فناوری برقی و انطباق با قوانین آلایندگی منتشر شده بود، هم‌اکنون اولین‌بار است که اخبار معتبری درباره‌ی اقدامات واقعی خودروساز آلمانی می‌شنویم.

Rimac / ریمک

باتوجه‌به حجم شرکت ریمک، افزودن برند فرانسوی بوگاتی نیز تا حدودی منطقی به‌نظر می‌رسد. موضوع وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانیم مدتی قبل ادعا شده بود میت ریمک، بنیان‌گذار ریمک برای تصاحب برند سئات برنامه‌هایی دارد. حتی باید به این قضایا با شک بیشتری نگاه کنیم، زیرا ریمک ناگهان از علاقه‌ی خود به طراحی خودروهای اقتصادی خبر داد. اما روابط میان ریمک و گروه فولکس‌واگن از آن‌چه در نگاه اول به‌نظر می‌رسد، پیچیده‌تر است. پورشه هم‌اکنون ۱۵ درصد سهام ریمک را دراختیار دارد، بنابراین می‌تواند از برخی تجهیزات فنی این شرکت برای ساخت خودروهای الکتریکی استفاده کند.

درحالی‌که هنوز هیچ توافق رسمی وجود ندارد، رویترز گزارش داد كه مجله منیجر (ماه‌نامه تجارت آلمان)، ادعاها درباره فروش بوگاتی را یكی از موضوعات اصلی در جلسات هیئت مدیره فولکس‌واگن طی سال جاری عنوان كرده و به‌نظر می‌رسد كه میت ریمک محتمل‌ترین ذینفع این مذاكرات است.

مقاله‌های مرتبط:

به‌نظر می‌رسد که فولکس‌واگن این موضوع را در نظر داشته باشد؛ زیرا هم‌اکنون مقادیر قابل توجهی از دست داده و مجبور است هزینه‌های خود را برای پیشرفت در زمینه‌ی توسعه‌ی خودروهای برقی و خودران (که روی آن سرمایه‌گذاری کرده است) ادامه دهد. مالکیت بوگاتی درکنار داشتن پورشه، لامبورگینی و بنتلی نیز چندان منطقی نیست؛ خصوصاً اگر شایعات مبنی بر زیان حدود ۶ میلیون دلاری فولکس‌واگن به ازای تولید هر دستگاه بوگاتی ویرون صحت داشته باشد.

فردیناند پیئش، مدیرعامل فقید فولکس‌واگن به‌خوبی از عهده‌ی خرید بوگاتی برآمد و خاطرنشان کرد که این کار بیش از هر چیز برای لذت شخصی بوده است. برند لوکس فرانسوی، یکی از عوامل اصلی موفقیت و نجات فولکس‌واگن بود، زیرا با هدایت پیئش از اوج ورشکستگی به بزرگ‌ترین خودروساز جهان تبدیل شد. اما مسئولان این شرکت، دیگر تلاش خاصی نمی‌کنند تا برای یکی از پروژه‌های مورد علاقه خود بجنگند، زیرا هم‌اکنون کوچک‌سازی و سرمایه‌گذاری روی خودروهای پاک برای آن‌ها اولویت بیشتری دارد. اگر خانواده پورشه و پیئش بتوانند از ارتباطات موجود در شرکت فولکس‌واگن بهره‌مند شوند، هنوز هم ما شک داریم که آن‌ها از این بابت مخالفتی کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ریمک در تلاش برای خرید بوگاتی از فولکس واگن است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..