تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهبود سرعت اینترنت ایران بر اساس جدیدترین گزارش speedtest

سرعت اینترنتبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اسپیدتست در جدیدترین گزارش خود به مقوله سرعت اینترنت موبایل و اینترنت ثابت در کشور‌های مختلف در ماه آگوست پرداخته است که برای چندمین ماه متوالی شاهد افزایش میانگین سرعت اینترنت ثابت در جهان هستیم؛ سرعتی که در جهان در ماه آگوست به ۸۴.۳۳ مگابیت بر ثانیه رسیده است.

آخرین گزارش‌های رسیده خبر از افزایش سرعت اینترنت در ایران می‌دهد، به طوری که میانگین سرعت اینترنت ثابت در ایران در ماه آگوست به ۲۰.۵۸ مگابیت بر ثانیه رسیده که افزایش بالایی را نسبت به ماه ژوئیه، ۱۸.۱۴ مگابیت بر ثانیه از خود نشان می‌دهد. در این ماه سرعت آپلود برابر ۱۳.۱۸ مگابیت بر ثانیه بوده و ایران با ۵ رتبه صعود، در رتبه ۱۱۹ فهرست به چشم می‌خورد.

سرعت اینترنت موبایل ایران نیز در ماه گذشته میلادی به میانگین ۲۷.۹۱ مگابیت بر ثانیه رسیده که با دو رتبه صعود، آن را در رتبه ۷۱ جدول قرار می‌دهد. میانگین سرعت آپلود در این بازه زمانی برابر ۱۱.۸۵ مگابیت بر ثانیه بوده است.

گفتنی است؛ اسپیدتست به صورت ماهانه گزارشی برای سرعت اینترنت در جهان منتشر می‌کند که در آن سرعت اینترنت ثابت و موبایل کشور‌های مختلف به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهبود سرعت اینترنت ایران بر اساس جدیدترین گزارش speedtest»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..