تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهرستان میامی در استان سمنان به عنوان شهرستان کمتر توسعه یافته شناخته شده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان  صمیمیان افزود ۵ بانک کشاورزی، ملی، رفاه، ملت و صادرات برای پرداخت تسهیلات موضوع ۴ جزء بند و تبصره ۱۶ قانون بودجه کشور تعیین شدند.
 ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات از محل ذکر شده در کشور در نظر گرفته شده که سهمیه استان سمنان ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.
بالاترین ضریب محرومیت در استان با نرخ ۸ در شهرستان شاهرود و متعلق به روستاهای خارتوران و طرود و پس از آن روستای پُشتکوه در شهرستان مهدیشهر با نرخ ۷ و مابقی مناطق استان، نرخهای ۵ و ۶ هستند.
شهرستان میامی نیز در استان سمنان به عنوان شهرستان کمتر توسعه یافته انتخاب شده است.
در استان بر اساس شاخص محرومیت و با توجه به برنامه های توسعه شهرستان کمتر توسعه یافته میامی، نسبت به تخصیص و توزیع سهمیه و پرداخت تسهیلات اقدام می شود.

 مراحل احراز هویت متقاضیان از طریق مجموعه استانداری سمنان و دفتر روستایی و شوراها استانداری انجام و به بانکهای عامل معرفی می شوند و بانکها نیز بر اساس ضوابط داخلی خود نسبت به‌ پرداخت تسهیلات اقدام می کنند.

تسهیلات در قالب قرض الحسنه( ۴ درصد) در نظر گرفته شده و نوع بازپرداخت، میزان تسهیلات نیز متعاقبا و پس از ابلاغ نهایی دستورالعمل اجرایی، اطلاع رسانی خواهد شد.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهرستان میامی در استان سمنان به عنوان شهرستان کمتر توسعه یافته شناخته شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..