تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی‌های PS2، PS1 و PS3 در پلی استیشن ۵ قابل دسترسی نیست

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از زمان اعلام خبر ساخت نسل بعدی کنسول شرکت سونی، شایعات متعددی درباره این نسل از کنسول پلی استیشن در فضای مجازی منتشر شد و این شایعات تا چند شب پیش و همزمان با معرفی رسمی کنسول PS5 ادامه داشت.

اما شرکت سونی با معرفی کنسول جدید خود به طور کامل به شایعات منتشر شده پایان داد و از زمان معرفی رسمی این کنسول، دائما اخبار جدیدی درباره آن منتشر می‌کند. یکی از جدیدترین اخبار منتشر شده درباره کنسول PS5، به پشتیبانی این کنسول از ۹۹ درصد بازی‌های عرضه شده برای کنسول PS4 باز می‌گردد.

پشتیبانی حداکثری PS5 از بازی‌های PS4

مدیرعامل شرکت سونی به تازگی اعلام کرده است که قابلیت سازگاری با عناوین نسل قبل، تاکنون روی تعداد بسیار زیادی از بازی‌های رایانه‌ای امتحان شده است که تقریبا همه‌ی آن‌ها بدون هیچ مشکلی روی کنسول PS5 اجرا شده‌اند و به ندرت پیش آمده است که یک عنوان عرضه شده برای کنسول PS4 نتواند عملکرد مناسبی روی کنسول PS5 داشته باشد.

زمانی که اولین اطلاعات از کنسول PS5 در فضای مجازی منتشر شد، شرکت سونی اعلام کرد این کنسول توانایی اجرای صد عنوان برتر PS4 را خواهد داشت، اما انتشار اخبار جدید از سونی سونی نشان می‌دهد کنسول PS5 توانایی اجرای تمام عناوین پلی استیشن ۴ را خواهد داشت.

کنسول PS5

عدم پشتیبانی PS5 از بازی‌های پلی استیشن PS1 ،PS2 و PS3

شرکت سونی در کنار اعلام خبر پشتیبانی کنسول PS5 از عناوین کنسول PS4 اعلام کرد که این کنسول توانایی اجرای بازی‌های PS1، PS2 و PS3 را نخواهد داشت. مدیر عامل سونی علت این موضوع را نداشتن وقت کافی شرکت سونی برای توسعه سیستم عامل PS5 اعلام کرده است. علاوه بر این مدیرعامل سونی اعلام کرده که در حال حاضر کنسول PS4 حدود ۱۰۰ میلیون گیمر در سراسر جهان دارد و همین موضوع انگیزه شد تا قابلیت پشتیبانی PS5 از عناوین نسل قبلی کنسول خود را به آن اضافه کنیم.

تا سه سال آینده از کنسول PS4 پشتیبانی خواهد شد

مدیر عامل شرکت سونی درباره سرنوشت کنسول PS4 اعلام کرد که این کنسول همچنان راه خود را به مدت سه سال ادامه خواهد داد و با توجه به توانایی این کنسول، به مدت سه سال از آن پشتیبانی خواهد شد. وی همچنین اعلام کرد که PS4 کنسولی پایه برای عناوین جدید خواهد بود و بیشتر توسعه دهندگان عناوین جدید خود را با توجه به کارت گرافیک این کنسول طراحی خواهند کرد، اما تجربه حداکثری گرافیک روی کنسول PS5 انجام خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی‌های PS2، PS1 و PS3 در پلی استیشن ۵ قابل دسترسی نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..