تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پورشه کاین با تیونینگ منصوری معرفی شد

منصوری با عرضه‌ی پکیج‌های تیونینگ و خدمات پس از فروش عجیب‌و‌غریب برای انواع مختلف مدل‌های پیشرفته، اعتبار کنونی خود را به دست آورد. جدیدترین کیت منصوری نیز از این قاعده مستثنی نیست، زیرا پورشه کاین هم‌اکنون از کیت بدنه وحشی با برخی از افزودنی‌های جالب بهره می‌برد. نسخه کوپه شاسی‌بلند خودروساز اشتوتگارت نیز با این تغییرات، چهره‌ای به‌مراتب جذاب‌تر به خود می‌گیرد و منصوری امیدوار است بتواند از این طریق مشتریان بیشتری را به خود جذب کند.

نمای عقب شاسی بلند پورشه کاین تیونینگ منصوری / Mansory Porsche Cayenne با طرح دو رنگ نارنجی و مشکی

از گذشته تاکنون یکی از برجسته‌ترین اصلاحات در بیرون خودرو کاین، کاپوت فیبر کربنی بوده است که تضاد زیبایی بین دو رنگ بدنه این پورشه ایجاد می‌کند. در ورودی‌های هوای جلو، گل‌‌گیرهای جلو، قسمت بالای سرپوش‌‌های آینه‌ها و رکاب‌های کناری مقدار بیشتری از مواد سبک وجود دارد. حتی تغاری‌های گل‌گیر نیز از فیبر کربن ساخته شده‌اند و نیازی به گفتن نیست که اسپویلر سقفی بزرگ در عقب و اسپویلر پایین در جلو خودرو نیز از جنس فیبر کربن هستند.

مقاله‌های مرتبط:

پورشه کاین معمولی و کاین کوپه روی رینگ‌های آلیاژی ۲۳ اینچی با طرح مشکی مات سوار شده‌اند و روی این‌ رینگ‌ها، لاستیک‌های ۲۳ میلی‌متری با پهنای ۳۱۵ میلی‌متر قرار گرفته‌اند. در داخل کابین، منصوری از بهترین چرم برای پوشاندن تقریبا تمام سطوح قابل مشاهده استفاده کرده است؛ درحالی‌که قطعات تزئینی زیادی را از جنس فیبر کربن به‌همراه هدلاینر آلکانترا به فضای داخل اضافه می‌کند.

عرضه‌ی پکیج‌های تیونینگ منصوری معمولا بدون افزایش قدرت درخورتوجه پیشرانه خودرو نیست. منصوری، قدرت پیشرانه خورجینی هشت سیلندر کاین را به ۶۹۰ اسب‌بخار و گشتاور را به ۹۰۰ نیوتن‌متر افزایش می‌دهد. قدرت اضافه شده با استفاده از ریمپ یا برنامه‌نویسی مجدد ECU و سیستم اگزوز اصلاح‌شده تأمین می‌شود. درنتیجه‌ی افزایش قدرت، پورشه کاین هم‌اکنون می‌تواند در زمان ۳/۲ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت دست یابد و بیشینه سرعت آن به ۳۰۰ کیلومتربرساعت می‌رسد.

نمای کابین و داشبورد شاسی بلند پورشه کاین تیونینگ منصوری / Mansory Porsche Cayenne

علاقه‌مندان به محصولات قدرتمند و تیون‌شده باید در آینده نزدیک، خود را برای خودروهای اصلاح‌شده‌ی بیشتری توسط منصوری آماده کنند؛ تیونر آلمانی اخیرا اعلام کرد که قصد دارد آئودی RS Q8، پورشه تایکان و سه مدل فراری شامل F8 Tributo، پورتوفینو و ۸۱۲ سوپرفست را برای خریداران عرضه کند.

نمای جانبی شاسی بلند پورشه کاین تیونینگ منصوری / Mansory Porsche Cayenne با طرح دو رنگ قرمز و مشکی نمای کابین و صندلی خودرو شاسی بلند پورشه کاین تیونینگ منصوری / Mansory Porsche Cayenne نمای سه چهارم شاسی بلند پورشه کاین تیونینگ منصوری / Mansory Porsche Cayenne با طرح دو رنگ قرمز و مشکی نمای بدنه بیرونی شاسی بلند پورشه کاین تیونینگ منصوری / Mansory Porsche Cayenne با طرح دو رنگ نارنجی و مشکی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پورشه کاین با تیونینگ منصوری معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..