تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتایج بنچمارک انتوتو از عملکرد ضعیف‌تر تراشه A14 اپل درمقایسه‌با اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس خبر می‌دهد

اپل درکنار رونمایی آیپد ایر ۴، تراشه A14 بیونیک را نیز به علاقه‌مندان معرفی کرد؛ تراشه‌ای که کوپرتینویی‌ها مدعی شدند نسبت به A12 بیونیک از بهبود عملکرد ۴۰ درصدی برخوردار است. بااین‌حال، مشخص نشد که تراشه A14 بیونیک در مقایسه با نسل پیشین یعنی A13 بیونیک چه تفاوت‌هایی دارد.

درواقع طی رویداد اپل عنوان نشد که تراشه A14 بیونیک نسبت به A13 تا چه حد عملکرد بهتری ارائه می‌دهد و به‌جای مقایسه با نسل پیشین، کوپرتینویی‌ها تراشه A14 بیونیک را با تراشه دو نسل قبل مقایسه کردند. دلیل تصمیم اپل برای عدم انجام چنین کاری گویا مشخص شده است. این موضوع در نتایچ اخیر بنچمارک انتوتو کاملا توضیح داده می‌شود.

فهرستی به‌تازگی در فضای مجازی قرار گرفته که متعلق به بنچمارک انتوتو آیفون ۱۲ پرو مکس است. در نتایج می‌توان ضعف عملکردی تراشه A14 بیونیک در مقایسه با اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس را مشاهده کرد. علاوه‌برآن با مدنظر قرار دادن بنچمارک می‌توان گفت که تراشه A14 بیونیک از نظر عملکردی تفاوت بسیار جزئی با نسل پیشین خود دارد.

بنچمارک تراشه A14 بیونیکی اپل

افشاگری که نتایج بنچمارک را در حساب توییتر خود قرار داده است، نموداری نیز منتشر کرده که تفاوت عملکرد گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس با تراشه A14 بیونیک و آیفون ۱۱ پرو مکس با تراشه A13 بیونیک را مقایسه می‌کند. درحالی‌که نمودار از بخش‌های مختلف تشکیل داده شده است، مجموع امتیاز آیفون ۱۲ پرو مکس را ۵۷۲،۳۳۳ و آیفون ۱۱ پرو مکس را ۵۲۴،۴۳۶ نشان می‌دهد. در ادامه نیز امتیاز دو گوشی هوشمند در بخش‌های مختلف ازجمله عملکرد پردازنده مرکزی، پردازنده گرافیکی، حافظه و UX مشاهده می‌شود.

مقایسه عملکرد تراشه A14 بیونیکی اپل با A13

باید درنظر داشت که تراشه A14 بیونیک درواقع محصول نسل بعدی اپل است که در سری آیفون ۱۲ استفاده خواهد شد. رقیب اصلی این تراشه نیز اسنپدراگون ۸۷۵ کوالکام محسوب می‌شود؛ زیرا هردو تراشه با لیتوگرافی ۵ نانومتری تولید شده‌اند.

نکته جالب در نمودار، امتیاز کمتر آیفون ۱۲ پرو مکس نسبت به آیفون ۱۱ پرو مکس در بخش UX است. درواقع مشخص نیست که محصول تست‌شده در بنچمارک آیا از نسخه آزمایشی iOS 14 استفاده می‌کند یا نسخه‌ای نهایی است. انتظار می‌رود سری آیفون ۱۲ همراه‌با iOS 14.1 عرضه شود و امکان دارد گوشی هوشمند آزمایش‌شده در بنچمارک انتوتو مجهز به نسخه بتای iOS 14.1 باشد.

مقاله‌های مرتبط:

در هر صورت برای تأیید چنین اطلاعاتی باید تا زمان عرضه سری آیفون ۱۲ صبر و نتایج بنچمارک‌ها را روی نسخه نهایی iOS 14.1 مشاهده کرد. نظر شما کاربران زومیت در مورد این خبر چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتایج بنچمارک انتوتو از عملکرد ضعیف‌تر تراشه A14 اپل درمقایسه‌با اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس خبر می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..