تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۴۰۰۰ دانش آموز بازمانده از تحصیل در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، ابراهیم محمدی گفت: ۳۰ درصد از بازماندگان از تحصیل به دلیل فقر مالی و اشتغال با هدف تأمین هزینه زندگی از تحصیل باز مانده‌اند.

وی گفت: از این تعداد ۳۳۳۵ نفر به چرخه آموزش بازگردانده شده‌اند.

محمدی تاکید کرد: امروز مسئله بازماندگان از تحصیل آذربایجان‌غربی به دلیل مشکلات اقتصادی خانواده‌ها و پراکندگی روستاهای استان فراتر از توان آموزش و پرورش است و نیازمند حمایت همه جانبه دولت در کاهش آمار بازماندگان از تحصیل استان هستیم.

وی افزود: سرانه آموزشی این استان بر اساس اعلام سازمان نوسازی مدارس کشور ۴.۰۵ متر مربع به ازای هر دانش آموز است در صورتی که در میانگین کشوری ۵.۱۸ و استاندارد آن ۸.۳۹ متر مربع است و با این وجود سرانه آموزشی ما از میانگین کشوری پایین‌تر است.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۴۰۰۰ دانش آموز بازمانده از تحصیل در آذربایجان‌غربی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..