تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قطر،26میلیارد دلار سلاح از آمریکا می‌خرد

به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، نشست کمیته نظامی مستشاری آمریکا و قطر روز جمعه در واشنگتن در خصوص فروش ۲۶ میلیارد دلار سلاح به دوحه و همکاری‌های دوجانبه نظامی برگزار شد.

وزارت دفاع آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: برنامه فروش تسلیحات به قطر، سنگ بنای همکاری امنیتی میان نیروهای آمریکا و قطر است.

پنتاگون افزوده است: همکاری میان واشنگتن و دوحه نقش مهمی در مبارزه با تروریسم در منطقه دارد.

در این بیانیه آمده است: هیأت آمریکایی برنامه‌ای برای گسترش ظرفیت‌های عملیاتی پایگاه هوایی العُدِید، محل استقرار نیروهای آمریکایی، به طرف قطری ارائه کرده است.

روابط دوحه و واشنگتن به علت حضور پایگاه نظامی آمریکا در این کشور در سال‌های اخیر همواره گرم بوده است.

قطر در دوره ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸ میلادی بیشترین خرید نظامی خود - ۶۵ درصد کل واردات سلاح- را از آمریکا انجام داده است.

در مدت اعلام شده، واردات سلاح توسط قطر با رشد ۲۲۵ درصدی همراه بوده است. قطر از مشتریان سلاح‌های کشورهایی همچون آلمان، فرانسه، روسیه، چین، انگلیس، ایتالیا و ... نیز هست.

310 310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قطر،26میلیارد دلار سلاح از آمریکا می‌خرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..