تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۳۵ عکس از کودکی تا جوانی محمدرضا گلزار

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا گلزار خواننده و بازیگر ایرانی متولد سال ۵۶ در تهران است. مدرک تحصیلی او کارشناسی رشته مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد اسلامی بوده و از سال ۷۷ فعالیت هنری خود را آغاز کرده است. گلزار برای اولین بار در سال ۷۹ با بازی در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری رو به روی دوربین رفت.

او در سال‌های اخیر به عرصه موسیقی نیز وارد شده و تک آهنگ‌هایی را از خود منتشر کرده است؛ همچنین با برگزاری کنسرت‌هایی در شهر‌های مختلف نام خود را در زمره خوانندگان ایرانی تثبیت و مخاطبانی را جذب قطعه‌های خود کرد. «رحمان ۱۴۰۰»، «آینه بغل» و «سلام بمبئی» از آخرین فیلم‌هایی است که این بازیگر ایرانی در آن ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید

گلزار با انتشار استوری‌هایی در صفحه اینستاگرام خود تصاویری از دوران کودکی و نوجوانی خود را منتشر کرد و سیر رشد خود از دوران بچگی تا کنون را با مخاطبانش به اشتراک گذاشت.

در ادامه استوری‌هایی که آقای بازیگر در استوری صفحه‌اش منتشر کرد را مشاهده می‌کنید:

سیر رشد بازیگر معروف از کودکی‌اش تا کنون

سیر رشد بازیگر معروف از کودکی‌اش تا کنون

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۳۵ عکس از کودکی تا جوانی محمدرضا گلزار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..