تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناو هواپیمابر یواس‌اس نیمیتز وارد خلیج فارس شد

بر اساس بیانیه ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا، ماموریت این ناوگروه عملیات و آموزش متحدان منطقه‌ای و ائتلاف بوده و فراهم کردن پشتیبانی هوایی دریایی از عملیات ائتلاف ضد داعش است.

پس از خروج ناو هواپیمابر «ابراهام لینکلن» در نوامبر گذشته، این اولین بار است که یک ناوهواپیمابر دیگر وارد منطقه خلیج فارس می‌شود.

ناو نیمیتز  چند روز پیش برای توقف کوتاه و برخی اقدامات لجستیکی در بندر «الدقم» در عمان پهلو گرفته بود.

آمریکا و دولت عمان سال 2019 توافق کردند تا ناوهای هواپیمابر آمریکا امکان دسترسی به بنادر این کشور را داشته باشند. اینک بندر الدقم دومین پایگاه ناوگان پنچم دریایی ایلات متحده در منطقه محسوب می شود.

310 310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناو هواپیمابر یواس‌اس نیمیتز وارد خلیج فارس شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..