تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزییات رشد اقتصادی ۳ ماهه اول ۱۳۹۹ منتشر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از بانک مرکزی، بر اساس محاسبات بانک مرکزی، رشد اقتصادی بدون نفت کشور (به قیمت‌های ثابت سال ۱۳۹۰) در فصل اول سال ۱۳۹۹ به ۰.۶- درصد رسید.

بر اساس محاسبات مقدماتی و اولیه اداره حساب‌های اقتصادی این بانک، تولید ناخالص داخلی با نفت کشور به قیمت پایه و (به قیمت‌های ثابت سال ۱۳۹۰) در سه ماهه اول سال ۱۳۹۹ نیز به عدد ۱۴۵۹.۶ هزار میلیارد ریال رسید که نسبت به رقم مشابه سال قبل به میزان ۲.۸ درصد کاهش یافته است.

علاقه‌مندان برای مطالعه متن کامل این گزارش می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی این بانک به نشانی www.cbi.ir به بخش آمارها و داده‌ها، حساب‌های ملی ایران، حساب‌های ملی فصلی مراجعه کنند.

۲۲۳۲۲۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزییات رشد اقتصادی ۳ ماهه اول ۱۳۹۹ منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..