تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی های Assassin's Creed و Splinter Cell برای VR سا&a

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت یوبیسافت به تازگی از نسخه‌های جدید عناوین Assassin's Creed و Splinter Cell رونمایی کرد که قرار است به طور کلی برای دستگاه‌های واقعیت مجازی ساخته شوند. این بازی‌ها طی مراسم Facebook Connect معرفی شدند و به شایعه‌های طولانی مدت در رابطه با عرضه بر روی دستگاه‌های واقعیت مجازی خاتمه دادند.

شرکت سازنده همچنان اطلاعات دقیقی از بازی‌های خود با کاربران در میان نگذاشته است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، دو عنوان مورد نظر توسط استودیو‌های Ubisoft Reflections، Ubisoft Düsseldorf و Ubisoft Mumbai ساخته می‌شوند. شرکت یوبیسافت طی سال‌های گذشته عناوین واقعیت مجازی بسیاری از جمله Eagle Flight، Transference و عنوان جذاب Star Trek: Bridge Crew را منتشر کرده که بازخورد‌های خوبی را از سوی کاربران به دنبال داشته‌اند.

این شرکت همچنین نمونه واقعیت مجازی Assassin's Creed را برای بازی اتاق فرار توسعه داد که موفقیت چشمگیری داشت. با این وجود به نظر می‌آید معرفی بازی‌های جدید دستگاه‌های واقعیت مجازی توسط یوبیسافت این بار از جدیت بیشتری برخوردار است و انتظار می‌رود کاربران با یک بازی کامل و هیجان‌انگیز مواجه شوند. گفتنی است؛ عینک‌های واقعیت مجازی جدید Oculus با عنوان Quest 2 در تاریخ ۱۳ اکتبر به بازار عرضه می‌شوند و از این رو انتظار می‌رود شرکت یوبیسافت تا آن زمان اطلاعات بیشتری از بازی‌های خود را در دست کاربران قرار دهد. 

انتظار کاربران برای عرضه Assassin's Creed Valhalla

بیشتر بخوانید

انتظار کاربران برای عرضه Assassin's Creed Valhalla 

شرکت یوبیسافت در حالی از عنوان‌های جدید Assassin's Creed و Splinter Cell برای دستگاه‌های واقعیت مجازی رونمایی کرد که بسیاری از کاربران در انتظار نسخه جدید این بازی‌ها بر روی کنسول‌های بازی هستند. در حال حاضر عنوان Assassin's Creed Valhalla بیشترین توجه را از سوی کاربران و گیمر‌ها جذب کرده و انتظار می‌رود با انتشار آن بسیاری از کاربران دست به خرید این عنوان بزنند.

گفتنی است؛ کاربران در بازی مذکور کنترل شخصیت یک وایکینگ را در دست دارند که با پادشاه انگلیس دشمنی دارد. افراد در این بازی می‌توانند جنسیت شخصیت اصلی داستان را مشخص کرده و دیگر مشخصات آن را شخصی‌سازی کنند. بر اساس اطلاعات منتشر شده این عنوان مانند دیگر بازی‌های سری Assassin's Creed شامل دریانوردی و جنگ‌های دریایی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی های Assassin's Creed و Splinter Cell برای VR سا&a»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..