تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشتباه عجیب مشتری بانک به سرقت پول هایش منجر شد!

 مشتری بانکبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مواقعی که افراد باید بیشترین احتیاط لازم را داشته باشند هنگام جابجایی پول نقد از بانک‌ها است. در این مواقع سارقان فرصت طلب در کمین مشتریان بانک هستند تا با کوچکترین اشتباه آن‌ها نقشه خود را پیاده کنند.

البته اکنون بیشتر مشتریان بانک‌ها به جای حمل پول زیاد، از چک‌های رمزدار یا دیگر روش های مطمئن انتقال پول استفاده می‌کنند، با این حال در مواردی که فرد ناگزیر به دریافت مبالغ زیادی پول نقد است باید نکات ایمنی را به دقت مد نظر داشت.

بیشتر بخوانید

اوضاع نابسمان اقتصادی هند موجب افزایش جرم و جنایت در این کشور پرجمعیت میلیاردی شده است. ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه سرقت پول‌های یک موتورسوار توسط یک کودک کم سن و سال را به تصویر می‌کشد. این کودک با استفاده از اشتباه و سهل انگاری راننده موتورسیکلت موفق شد تا حدود ۲۸۰ هزار روپیه پول نقد را به راحتی سرقت کند.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده چگونگی وقوع این سرقت را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو مشاهده می‌شود که مرد موتورسوار پس از خروج از بانک تمام پول‌های خود را که در یک کیسه پلاستیکی گذاشته در عقب موتورسیکلت قرار می‌دهد. در حالی که مرد سوار موتروسیکلت خود شده و در حال حرکت است این کودک از پشت به موتورسیکلت نزدیک شده و تمام پول‌ها را بر می‌دارد. این حادثه در تاریخ ۱۳ سپتامبر و در منطقه «هاریانا» هند رخ داد.

گفتنی است؛ پلیس هنوز سرنخی از این کودک سارق بدست نیاورده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشتباه عجیب مشتری بانک به سرقت پول هایش منجر شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..