تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدف صحیح درس خواندن از منظر رهبر انقلاب

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با شروع دوباره فصل آموزش و تحصیل در بین نوجوانان و جوانان، صفحه اینستاگرامی نوجوان منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی پستی را با محوریت بیانات ایشان درباره هدف درست درس خواندن منتشر کرد.

بر اساس این پست رهبر انقلاب هدف نادرست در علم آموزی را موجب ایجاد مخاطرات جدی و استفاده از آن علم در راه نادرست عنوان کردند. ایشان سازندگی اخلاقی و معنوی علم آموزان را راهی موثر برای جلوگیری از پیامد‌های منفی علم آموزی و استفاده در مسیر غلط از آن معرفی کردند.

بیشتر بخوانید

در ادامه متن و پست منتشر شده توسط صفحه نوجوان را مشاهده می‌کنید:

" علم وارون
هدف درس خوندن و علم آموزی هم خیلی مهمه!
چون اگه جهت درستی نداشته باشه ممکنه حتی تبدیل به فاجعه بشه!
علم وقتی جهت نداشت می‌شود استعمار. پدر میلیون‌ها انسان را در آوردند به وسیله علم. علم وقتی که در راه خطا افتاد می‌شود بمب اتم. پس ما بایستی دستگاه علمی خودمان را مراقبت کنیم. آن چیست؟ آن عبارت است از سازندگی اخلاقی و معنوی در کنار علم. "

هدف صحیح درس خواندن از منظر رهبر انقلاب

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدف صحیح درس خواندن از منظر رهبر انقلاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..