تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات بسته اینترنت دانشجویی اوایل مهر ماه اعلام می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آغاز سال تحصیلی جدید و ازسرگیری آموزش‌ها به صورت مجازی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدام به ارائه بسته‌های اینترنت رایگان به معلمان، دانش آموزان و دانشجویان کرد تا از این طریق در هزینه‌های علم آموزان کم شود.

در هفته گذشته فعالسازی بسته‌های اینترنت ویژه معلمان آغاز شده و بسته‌های ۲۰ گیگابایتی سه ماه برای این قشر جامعه فعال شد. در همان اثنا آذری جهرمی نوید فعالسازی بسته‌های اینترنت ویژه دانشجویان را داد.

بیشتر بخوانید

به تازگی محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار استوری‌هایی در صفحه اینستاگرامش از جزئیات ثبت نام معلمانی که از ثبت نام بسته‌های سه ماهه اینترنت جامانده اند خبر داد. آذری جهرمی همچنین اعلام کرد که چگونگی ارائه بسته‌های اینترنت رایگان به دانشجویان نیز در هفته اول مهرماه مشخص و اطلاع رسانی می‌شود.

در ادامه استوری‌های منتشر شده توسط وزیر ارتباطات را مشاهده می‌کنید:

جزئیات بسته اینترنت دانشجویی اوایل ماه مهر اعلام می‌شود

جزئیات بسته اینترنت دانشجویی اوایل ماه مهر اعلام می‌شود

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات بسته اینترنت دانشجویی اوایل مهر ماه اعلام می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..