تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم بساط‌تان را جمع می‌کنند؛ پیش‌بینی محسن رضایی درباره دو حاکم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به توافق اخیر دو کشور عربی با رژیم صهیونیستی در حساب کاربری خود در توئیتر  نوشت: «دو خانواده حاکم بر ملت های بحرین و امارات، بالاترین درجه نوکری و چاکری را از دست پلیدترین افراد دریافت کردند.

او در ادامه نوشت: »پادشاهان بحرین و امارات قدرتشان را مدیون آمریکا هستند و رؤسای آمریکا موقعیتشان را از حمایت صهیونیست‌ها دارند. دور نیست روزی که مردم تحت سلطه و ستم‌دیده، بساط همه‌شان را برچینند. »

216216




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم بساط‌تان را جمع می‌کنند؛ پیش‌بینی محسن رضایی درباره دو حاکم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..