تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی محصول جدید لباسشویی پاکشوما

در این مراسم مطابق با کنفرانس‌های خبری قبلی، گروه صنعتی پاکشوما، مهرداد نیکزاد، مدیر ارشد بازاریابی برندهای این گروه بزرگ صنعتی، به کنفرانس‌ها و تبلیغات رسانه‌ای قبلی پاکشوما اشاره کرد که از شعار لیاقت شما بیشتر از این‌هاست شروع شد. سپس در مرحله‌ی رمزگشایی، شعار طراحان ما لیاقت شما را درک می‌کنند و با معرفی اولین ماشین ظرفشویی کاملا ساخت ایران (ژوزفین به‌احترام نام مخترع این محصول)، با شعار همه ظرف حریف ادامه پیدا کرد. درپایان، نیکزاد جدیدترین ماشین لباسشویی خودکار در سری لوکس میان‌رده H Series را با شعار حکایت همچنان پاکیست معرفی کرد.

مهرداد نیکزاد عنوان کرد که گروه پاکشوما (پاکشوما، مایدیا، کندی، زیرووات و کرال) بیشترین سهم بازار انواع ماشین لباسشویی‌های خودکار و نیمه‌خودکار را در ایران دارد (۵۵ درصد سهم بازار) و سالانه درمجموع ۸۰۰،۰۰۰ دستگاه از این گروه محصول را تولید و عرضه می‌کند. افزون‌براین، مدیر ارشد بازاریابی برندهای گروه پاکشوما افزود واحد بازاریابی برای اولین‌بار در ایران شاخص وفاداری و نرخ خالص ترویج کنندگان NPS محصولات این گروه را با انجام پیمایش‌های کمّی دقیق از پنل‌های مصرف‌کنندگان در سطح گسترده اندازه‌گیری کرده است که از بازه‌ی ۱ تا ۱۰، رقم ۹ محاسبه شده است. شاخص NPS نُه بیانگر قدرت برند و سرمایه‌ی اجتماعی برند پاکشوما است که برندهای مطرح دنیا نیز سالانه این شاخص را به‌شکل شفاف اعلام می‌کنند. پاکشوما نیز برای اولین‌بار در ایران رقم این شاخص را به همگان اعلام می‌کند.

پاکشوما

سخنران بعدی مهندس کسایی، مدیر محصول گروه پاکشوما بود که سری‌های مختلف ماشین لباسشویی خودکار برند پاکشوما را معرفی کرد. کسایی عنوان کرد پاکشوما در چهار رده‌ی محصولی U Series ، L Series ،K Series و H Series انواع متنوع و مختلف ماشین لباسشویی خودکار را عرضه می‌کند.

سری U مدرن‌ترین طراحی و پیشرفته‌ترین قابلیت‌ها را دارد و از موتور کم مصرف اینورتر بهره می‌گیرد. سری L در سه نوع طرح پنل و ۲۱ برنامه‌ی متنوع شست‌وشو و درِ عریض طراحی کروم استفاده می‌کند. سری K پرفروش‌ترین سری لباسشویی‌های خودکار بازار ایران است و دو نوع صفحه‌نمایش لمسی و مکانیکی دارد و در ظرفیت‌های هفت و هشت و نُه کیلوگرمی عرضه می‌شود. سری H جدیدترین سری پاکشوما در رده‌ی لوکس میان‌رده محسوب می‌شود که طراحی اروپایی دارد و از ۲۰ برنامه‌ی شست‌وشوی مختلف بهره‌مند است و در ظرفیت‌های شش و هفت کیلوگرمی و طراحی درِ عریض همراه‌با روکش کروم از امروز به بازار عرضه می‌شود.

پاکشوما

مهرداد نیکزاد پس از مهندس کسایی مجددا سخنانش را ادامه داد و گفت برنامه‌های شست‌وشوی لباس‌های حساس و ابریشمی‌ و لباس‌های کوچک، برنامه‌ی شست‌وشو در شب، شست‌وشو با تأخیر و ۱۵ دقیقه‌ای در همه‌ی لباسشویی‌های پاکشوما جزو ویژگی‌های همیشگی است و دیگر مزیتی رقابتی نیست.

همچنین، نیکزاد در‌ادامه‌ی کنفرانس عنوان کرد که پاکشوما همکاری جدیدی، با دیجی کالا، بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران، آغاز کرده و از دو هفته‌ی دیگر تبلیغات مشترک این دو برند، یعنی بزرگ‌ترین تولید‌کننده‌ی لوازم‌خانگی و بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی، در سراسر ایران آغاز می‌شود. افزون‌براین، نیکزاد وعده داد در هفته‌های آتی، یکی از محصولات لوازم‌خانگی جدیدی که تاکنون برند پاکشوما نداشته است، در کنفرانس خبری دیگری رونمایی می‌شود.

یک ایران، یک پاکشوما




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی محصول جدید لباسشویی پاکشوما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..