تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه هواوی میت X2 به‌دلیل تحریم‌ها به ۲۰۲۱ موکول شد

هواوی میت ایکس از اولین گوشی‌های هوشمند تاشو بود که درکنار محصولاتی همچون گلکسی فولد معرفی شد. پس از مدتی، هواوی میت ایکس اس به بازار آمد که درواقع، نسخه‌ای بهبودیافته از‌نظر سخت‌افزاری و البته همراه‌با ویژگی‌های بیشتر و رفع برخی ایرادهای جزئی بود. 

با گذشت زمان، انتظار داشتیم که هواوی درنهایت میت X2 را رونمایی کند؛ اما چنین اتفاقی گویا حداقل در سال ۲۰۲۰ رخ نمی‌دهد و دلیل آن نیز تحریم‌های سخت‌گیرانه‌ی دولت آمریکا علیه شرکت هواوی است. راس یانگ تحلیلگر بازار گجت‌های هوشمند محسوب می‌شود که بیشتر تمرکزش روی صنعت صفحه‌نمایش‌ها است. وی در صفحه‌ی توییترش گزارش داد که هواوی به‌دلیل تحریم‌های دولت آمریکا در وضعیتی قرار دارد که نمی‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۰، میت X2 را روانه‌ی بازار کند.

چنین گزارشی اگر صحت داشته باشد، اقدامی تأسف‌برانگیز خواهد بود. درواقع، مشخص می‌شود که مدل‌های کمتری از گوشی‌های تاشو به بازار عرضه خواهند شد. درحال‌حاضر، محصولاتی با ویژگی‌های مشابه به سری هواوی میت ایکس از نوآورانه‌ترین تلفن‌های هوشمند موجود در بازار محسوب می‌شوند و عرضه‌نشدن چنین محصولاتی می‌تواند آینده‌ی گوشی‌های هوشمند تاشو را به‌شدت تحت‌تأثیر قرار دهد.

توییت در مورد تاخیر عرضه هواوی میت X2

دولت آمریکا هواوی را در زمینه‌های بسیاری تحریم کرده است؛ به‌طوری که شرکت چینی نه‌تنها در ساخت تراشه‌های پرچم‌دار کرین به‌مشکل خورد؛ بلکه در‌زمینه‌ی تأمین قطعات، ازجمله حافظه و برخی مواداولیه‌ی لازم برای تولید گوشی‌های هوشمند با مشکلی جدی مواجه شده است. دلیل اصلی تأخیر در عرضه‌ی هواوی میت X2 مشخص نیست؛ اما می‌توان نگاهی به فهرست بلندبالای تحریم‌های دولت آمریکا علیه هواوی انداخت.

مقاله‌های مرتبط:

درحال‌حاضر، شرکت‌های مختلفی مانند سامسونگ و موتورولا گوشی‌های تاشو جدید روانه‌ی بازار کرده‌اند که می‌توان به گلکسی زد فولد ۲ و موتورولا ریزر ۲۰۲۰ اشاره کرد. با اینکه حداقل تا پایان سال ۲۰۲۰ میت X2 به بازار عرضه نمی‌شود، باید صبر کرد و دید که شرکت چینی چه برنامه‌ای برای آینده‌ی محصولاتش در نظر گرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه هواوی میت X2 به‌دلیل تحریم‌ها به ۲۰۲۱ موکول شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..