تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه کارآمد خاله سارا به والدین دانش آموزان/ گذشته و حال دو بازیگر «وضعیت سفید» در یک قاب

بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۲۶ شهریور؛

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید:

`پدرام کریمی، مجری برنامه‌های تلویزیونی با انتشار تصویری از خود در صفحه اینستاگرامش، شعری از قیصر امین پور را به اشتراک گذاشت.

پدرام کریمی

رزیتا غفاری، هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون، که اخیرا کم فعالیت تر شده است، تصویری از سریال نسبتا قدیمی «روزهای زیبا» را در صفحه‌اش به اشتراک گذاشته و نوشته است.

رزیتا غفاری

امید حاجیلی، خواننده مشهور موسیقی سبک پاپ، با انتشار تصویری از خود در شهر لندن، در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت:

امید حاجیلی در لندن

عباس غزالی، بازیگر سینما و تلویزیون، با به اشتراک گذاشت تصاویری از خود و برادرش ،یونس غزالی، که در سریال « وضعیت سفید» ایفای نقش کرده بود، تولد او راتبریک گفت.

عباس و یونس غزالی

سارا روستاپور، مجری و بازیگر برنامه‌های کودک و نوجوان، که بیشتر او را با نام خاله سارا می‌شناسند، با انتشار تصویری در استوری ایسنتاگرامش به خانواده‌هایی که فرزند دبستانی دارند پیشنهاد داد برنامه‌های آموزشی شبکه هفت سیما را ببینند.

استوری خاله سارا

سپند امیرسلیمانی، باز یگر سینما و تلویزیون با به اشتراک گذاشتن تصویری جالب از خود و علی ضیا که با حضورشان در برنامه خندوانه به ثبت رسیده بود، تولد این مجری جوان را تبریک گفت.

عکس جالب علی ضیا

محسن کیایی، هنرپیشه سینما و تلویزیون نیز از طریق انتشار تصویری در استوری اینستاگرام، تولد مجید صالحی را تبریک گفت.

تولد مجید صالحی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه کارآمد خاله سارا به والدین دانش آموزان/ گذشته و حال دو بازیگر «وضعیت سفید» در یک قاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..