تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعطای مجوز فعالیت شعبه استانی حزب آزادی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان  سمنان؛ مراسم اعطای مجوز شعبه استانی حزب آزادی روز ۴ شنبه ۲۶ شهریور ماه باحضور خجسته پور، معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان، در محل دفتر معاون سیاسی برگزار شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در این جلسه ، رشد و گسترش احزاب را یکی از الزامات اصلی تعمیق توسعه سیاسی در کشور دانست و با اشاره به اهتمام دولت تدبیر و امید بر توسعه کمی و کیفی احزاب عنوان کرد :خوشبختانه در این رابطه در سطح استان ما شاهد اقدامات و تلاش های مثبتی هم از جانب مسئولین و هم از جانب فعالان سیاسی هستیم و نشانه ی این ارتباط دو سویه و مثبت فعالیت ۵۹ دفتر حزبی شهرستانی و ۳ شعبه استانی می باشد که امیدوارم در نهایت این اقدامات منجر به تعمیق توسعه سیاسی در استان و کشور شود.
حسین زیاری دبیر حزب آزادی استان سمنان نیز در این جلسه با تقدیر از همکاری مثبت حوزه سیاسی استانداری ابراز داشت : مشارکت مردم در صورت فراهم بودن زمینه تاثیرگذاری در قدرت معنا پیدا می‌کند که امیدوارم این تلاش‌ها مقدمه‌ای برای تامین زمینه‌ و بسترهای اجتماعی که احزاب برای فعالیت اثر گذار به آن نیازمند می باشند ، گردد .
در پایان این نشست مجوز فعالیت شعبه استانی حزب آزادی با امضای علیرضا آشناگر استاندار سمنان به حسین زیاری دبیر استانی حزب اعطا شد

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعطای مجوز فعالیت شعبه استانی حزب آزادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..