تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری سوگواره منطقه‌ای شعر«مشک تشنه» به میزبانی شهرستان چرام

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کهگیلویه و بویراحمد ؛
محمدعلی پیرسبزی افزود: سوگواره منطقه‌ای شعر «مشک تشنه» همزمان به اربعین حسینی و دهه آخر ماه صفر با حضور استان‌های اصفهان، خوزستان، فارس، لرستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه شعر آئینی و ادبیات عاشورایی همواره نقش موثری در ترویج فرهنگ عاشورا دارد، اظهارکرد: مهمترین گونه شعر آئینی، شعر عاشورایی بوده که به دلیل عشق و علاقه عموم مردم و پذیرش آن در جامعه گسترش یافته است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری پنجمین دوره سوگواره منطقه‌ای شعر«مشک تشنه»در استان خاطرنشان کرد: اشعار این سوگواره در قالب‌های شعر کلاسیک، سپید و شعر گویشی است.
پیرسبزی با اشاره به شرایط ارسال آثار به دبیرخانه این سوگواره بیان کرد: هر شاعر می‌تواند حداکثر سه اثر به صورت تایپ شده به همراه مشخصات فردی خود طبق شرایط اعلام شده در فراخوان به دبیرخانه سوگواره در شهرستان چرام ارسال کند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، وی مهلت ارسال آثار را تا ۱۸ مهر ۹۹ عنوان و بیان کرد: آئین اختتامیه این سوگواره با توجه به شرایط زمان برگزاری که متعاقباً اعلام می شود در ۲۴ مهرماه امسال در چرام برگزار می شود.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری سوگواره منطقه‌ای شعر«مشک تشنه» به میزبانی شهرستان چرام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..