تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چند درصد جوانان فوت شده بر اثر کرونا، بیماری زمینه‌ای دارند؟

بنابر اعلام مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا، سه چهارم از جوانانی که در این کشور بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ جان خود را از دست داده اند به بیماریهای زمینه ای مبتلا بوده اند.

بررسی انجام گرفته روی ۱۲۱ جوان ۲۱ ساله و کمتر که در فاصله دوازدهم فوریه تا ۳۱ جولای در بیمارستان های آمریکا بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ جان خود را از دست داده اند، نشان داد: ۷۰ درصد از این افراد ۱۰ تا ۲۰ سال داشته اند. همچنین ۳۰ درصد از آنان کودکان یک تا ۹ سال و ۱۰ درصد دیگر نوزادان یک ساله و کمتر بوده اند.

در گزارش این مرکز آمده است: ۲۵ درصد از جوانانی که بر اثر بیماری کووید-۱۹ و پیامدهای ناشی از آن فوت کرده اند پیش از این از وضعیت جسمی سلامت برخوردار بوده و مابقی دچار بیماریهای زمینه ای بوده اند. این مشکلات زمینه ای شامل آسم ۲۸ درصد، چاقی ۲۷ درصد، اختلالات عصبی ۲۲ درصد و بیماری های قلبی عروقی ۱۸ درصد است.

به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در آمریکا در گزارش خود تاکید کرده است: با بازگشایی مدارس در کشور مراقبت و کنترل دقیق موارد ابتلا، فوت و پیامدهای دیگر این بیماری در میان افراد کمتر از ۲۱ سال از اهمیت بالایی برخوردار است.

۴۷۲۳۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چند درصد جوانان فوت شده بر اثر کرونا، بیماری زمینه‌ای دارند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..