تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کودک مداحی که مورد تحسین پویانفر قرار گرفت

/به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسین پویانفر، مداح اهل بیت، ویدئویی از کودکی که در یک مجلس خانگی مداحی می‌کرد را در فضای مجازی منتشر کرد. او به این ویدئو ابراز علاقه کرد و نوشت: دیدن چند نسل در کنار هـم زیـر پرچم حـضـرت سیدالشهدا چقدر حال خوبی دارد.

در ادامه متن و ویدئوی منتشر شده از محمد حسین پویانفر را مشاهده می‌کنید:

"به تو از دور سلام

چقد حال خوب داره دیدن چند نسل در کنارهم زیـر پرچم حضرت سیدالشهدا، یکی ازنعمت‌های کرونا بـرپایی روضه‌های خانگی بود، نسل روضه خوانان نونهال و نوجوان نـوید نسل حسینی جدیدی را می‌دهد به امید اینکه خانه‌ای بدون پرچم و روضه خوان نباشد. "

بیشتر بخوانید

مداحی علی پورکاوه در کنار مزار شهید سلیمانی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کودک مداحی که مورد تحسین پویانفر قرار گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..