تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عموم حملات سایبری سیستم ابری ارزهای دیجیتال را هدف قرار می‌ دهند

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گزارش تحقیقات صورت گرفته بر روی حملات سایبری پس از یک سال نشان می‌دهند که هدف اکثر هکر‌های فضای مجازی سوءاستفاده از ساختار‌های فضای ابری و دسترسی به سیستم رمز ارز‌های دیجیتال است.

بر اساس این گزارش، هکر‌ها ترجیح می‌دهند به سیستم استخراج ابری رمز ارز‌ها دسترسی پیدا کنند تا آن که با دریافت اطلاعات محرمانه اقدام به باج‌گیری کنند. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط شرکت امنیتی Aqua Security، که ۱۶۳۷۱ پرونده حمله سایبری را مورد بررسی قرار دادند، طی یک سال اخیر حملات سایبری به سیستم استخراج ابری رمز ارز‌های دیجیتال تا ۲۵۰ درصد رشد داشته و عموم هکر‌ها این روز‌ها مشغول به انجام چنین حمله‌هایی هستند.

روش هکرها برای عملی کردن حملات خود

بیشتر بخوانید

روش هکرها برای عملی کردن حملات خود

هکر‌ها طی حملات خود بد افزار‌هایی را وارد سیستم استخراج ابری می‌کنند تا از این طریق مجموعه مورد نظر را تخریب کنند. این روش نه تنها برای دسترسی به رمز ارز‌ها صورت می‌گیرد بلکه برای ایجاد ساختار جدید DDoS نیز استفاده می‌شود. سخنگوی شرکت آکوا طی مصاحبه اخیر خود گفت: "تحقیقات ما نشان می‌دهد که تهدیدات صورت گرفته توسط هکر‌ها دچار تغییرات ساختاری شده و جرائم اینترنتی بیشتر روی ساختار سرمایه‌گذاری آنلاین متمرکز شده‌اند."

شیوع حملات برای دسترسی به رمز ارز‌های دیجیتال نه تنها آسیب‌های اقتصادی را افزایش داده بلکه قدرت کلاهبرداران اینترنتی در پیچیده کردن مراحل پیگیری افزایش داده است. شرکت آکوا اظهار داشت که بد افزار‌های جدید از پیچیدگی بسیار بیشتری برخوردار هستند.

پیچیدگی در بد افزار‌های جدید به هکر‌ها این امکان را داده تا زنجیره حملاتی را ایجاد کنند و شرکت‌های مختلف را تحت حملات خود قرار دهند. شرکت آکوا اظهار داشت بد افزار‌ها به اندازه‌ای پیشرفت کردند که آن‌ها شاهد تعدادی بد افزار با درگاه‌های تقلبی چند مرحله‌ای بوده‌اند. علت تمامی این پیشرفت‌ها تمرکز هکر‌ها برای دسترسی به رمز ارز‌های دیجیتال و درآمدزایی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عموم حملات سایبری سیستم ابری ارزهای دیجیتال را هدف قرار می‌ دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..