تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش تسهیلات بانکی مقاوم سازی منازل روستایی منطقه آزاد ماکو به ۵۰۰میلیون ریال

به گزارش خبرآنلاین از ماکو علی داداش زاده افزود: این تسهیلات توسط بنیاد مسکن و با معرفی به بانک ها با نرخ چهاردرصد با بازپرداخت ۱۵ساله (با احتساب دوران ساخت) و با ضمانت سفته زنجیره ای به متقاضیان روستایی اعطا می‌شود.

وی با بیان اینکه این تسهیلات با ضمانت بانکی سفته زنجیره ای،‌ بدون محدودیت و کمک های مالی بلاعوض اعطا می شود تصریح کرد:خدمات فنی و مهندسی رایگان ( تهیه نقشه – نظارت و..) صرفا برای خانوارهای دارای دوعضو معلول یا بیشتر، تک معلول، حمایتی تحت پوشش اداره بهزیستی و کمیته امداد،‌ایتام، افراد دارای بیماری های خاص و صعب العلاج، محرومان و سایر اقشار کم درآمد روستاها می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

وی از عموم روستاییان منطقه برای نوسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی که در برابر حوادث غیرمترقبه غیرمقاوم و کم دوام هستند خواست برای برخورداری از این تسهیلات یارانه دار به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراجعه کنند.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش تسهیلات بانکی مقاوم سازی منازل روستایی منطقه آزاد ماکو به ۵۰۰میلیون ریال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..