تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح سه فوریتی مجلس برای مقابله با اقدامات آمریکا و اروپا

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در جلسه علنی امروز (سه‌‍شنبه 25 شهریور) قوه مقننه در تذکر شفاهی گفت: آمریکایی‌ها برای فعال کردن مکانیزم ماشه مدعی هستند که علیرغم خروج از برجام کماکان ذیل قطعنامه 2231 حضور دارند، در 30 مرداد درخواست فعال کردن سیستم ماشه را ارائه کردند بنا بر تفسیر آمریکایی‌ها تا 30 شهریور ماه شورای امنیت باید قطعنامه‌ای را صادر کند.

وی با بیان اینکه اروپایی‌ها بازی منافقانه‌ای انجام می‌دهند و سیاست‌های اعلامی آنها با سیاست‌های اعمالی متناقض است، افزود: قوه مقننه باید در برابر بازی پلیس خوب و پلیس بد آمریکا و اروپایی‌ها دقت کند. نباید به واسطه بازی‌های اروپایی‌ها دست نگه داریم و با تحریم‌های جدید روبرو شویم.

نماینده مردم مشهد در مجلس، تصریح کرد: در همین راستا طرح سه فوریتی از سوی نمایندگان آماده شده تا با تصویب آن در مجلس با شیطنت اروپایی‌ها و آمریکا مقابله کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح سه فوریتی مجلس برای مقابله با اقدامات آمریکا و اروپا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..