تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خرید لپ تاپ دانش آموزی، دانشجویی، گیمینگ و حرفه‌ای – تجربه‌ای از بهترین‌ها با شهرفافا

دو مسئله مهم هنگام خرید لپ‌تاپ، توجه به نیاز خود با درنظر داشتن بهترین و به‌صرفه‌ترین قیمت است. بااین‌حال قبل از خرید لپ‌تاپ باید درنظر داشته باشید که همیشه گران‌ترین مورد، لزوما بهترین انتخاب برای شما نیست. گاهی با پرداخت هزینه‌ای هنگفت، کالایی به‌شدت قدرتمند را خریداری می‌کنید که عملا نیازی به آن ندارید. از سوی دیگر گاهی با خرید لپ تاپی ضعیف، تا مدت‌ها با کالایی سروکار خواهید داشت که تنها باعث آزارتان خواهد بود. از این رو قبل از هر چیز باید به نوع کاربری که از لپ‌تاپ دارید توجه کنید و بهترین گزینه را در بین محصولات آن دسته انتخاب کنید. بنابراین تصمیم گرفتیم سه مدل لپ‌تاپ بسیار عالی برای سه دسته از مهم‌ترین نیازهای روز جامعه که شامل لپ‌تاپ دانش‌آموزی، لپ‌تاپ دانشجویی و لپ‌تاپ گیمینگ و حرفه‌ای است را در فروشگاه اینترنتی شهرفافا با بهترین قیمت بازار، به شما معرفی کنیم.

 لپ‌تاپ دانش‌آموزی ارزان و ایده‌آل؛ ایسوس  VIVOBOOK X540BA

با وجود برگزاری کلاس‌های درس به‌صورت مجازی، دانش‌آموزان این روزها بیشتر از همیشه به دستگاه‌هایی مانند تبلت یا لپ‌تاپ نیاز دارند. بااین‌حال خرید لپ‌تاپ انتخابی معقولانه به‌نظر می‌رسد؛ زیرا علاوه بر رفع نیاز فرزندتان به بهترین شکل، خودتان هم می‌توانید به وسیله‌ی لپ‌تاپ، امور روزانه‌تان را راحت‌تر انجام دهید. درواقع با خرید لپ‌تاپ دانش‌آموزی ارزان‌قیمت، عملاً با یک تیر دو نشان را زده‌اید و یک لپ‌تاپ با کاربری خانگی هم خریداری کرده‌اید.

لپ‌تاپ ایسوس VIVOBOOK X540BA یکی از بهترین و ارزان‌قیمت‌ترین لپ‌تاپ‌های دانش‌آموزی و خانگی به حساب می‌آید. این لپ‌تاپ از پردازنده‌ی AMD APU A9-9425 دو هسته‌ای درکنار ۸ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی HDD بهره برده و به خوبی از پس انجام امور روزانه و استفاده‌های دانش‌آموزی برمی‌آید.

یکی از نقاط قوت این لپ‌تاپ که آن را برای کاربرد دانش‌آموزی ایده‌آل می‌کند، نمایشگر ۱۵.۶ اینچی آن است که نه‌تنها توانایی نمایش تصاویر و رنگ‌ها، با کیفیت بالا را دارد؛ بلکه از حالت Eye Care Mode هم پشتیبانی می‌کند. به واسطه‌ی این قابلیت، نور آبی نمایشگر تا ۳۳ درصد کاهش می‌یابد، بنابراین بدون هیچ نگرانی بابت خسته‌شدن یا آسیب رسیدن به چشم، می‌توانید ساعت‌ها به مطالعه‌ی کتاب‌های الکترونیکی، وبگردی یا تماشای ویدیوهای آموزشی بپردازید.

نکته‌ی مهم دیگر در خصوص این لپ‌تاپ، بهره بردن آن از کیبوردی ارگونومیک است که به دانش آموز این امکان را می‌دهد تا ساعت‌ها بدون احساس درد در دست، به تایپ‌کردن مقاله‌های مدنظر خود بپردازد.

خرید لپ‌تاپ ایسوس  VIVOBOOK X540BA با بهترین قیمت از شهر فافا

fafa

لپ‌تاپ اقتصادیِ دانشجویی؛ ام اس آی MODERN 15 A10RB

دانشجویان معمولا بیشتر از هر کاری، به انجام وب گردیِ مداوم، استفاده از نرم‌افزارهای آفیس مانند ورد، اکسل و پاورپوینت و احتمالا نصب یک یا دو برنامه‌ی نه‌چندان سنگین، روی لپ‌تاپ نیاز دارند. بااین‌حال درنظر داشته باشید که هنگام خرید لپ‌تاپ دانشجویی، قیمت پایین نباید باعث شود تا دستگاهی را انتخاب کنید که کارایی لازم را ندارد و در نیمه‌ی راه تحصیل، شما را دچار مشکل کند.

یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های دانشجویی با قیمت مناسب و کارایی بسیار خوب، لپ‌تاپ MSI مدل MODERN 15 A10RB است. این لپ‌تاپ با نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و بهره‌بردن از پردازنده‌ی Core i5 10210U اینتل درکنار ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی SSD، مطمئنا در تمام طول تحصیل، دانشجو را همراهی می‌کند و بدون مشکل پا به پای نیاز او خواهد آمد. نکته‌ی مهم در خصوص این لپ‌تاپ، وزن بسیار پایین آن است. درواقع این لپ‌تاپ تنها ۱.۶ کیلوگرم وزن دارد که برای استفاده‌ی دانشجویی و حمل مداوم، بی‌نظیر است.

خرید لپ‌تاپ ام اس آی MODERN 15 A10RB با بهترین قیمت از شهر فافا

fafa

 پرقدرت بازی کنید؛ لپ‌تاپ گیمینگ ایسر PREDATOR TRITON 300

هنگام خرید لپ‌تاپ گیمینگ، قبل از هر ویژگی باید به کارت گرافیک لپ‌تاپ توجه کنید و فراموش نکنید که لپ‌تاپ‌هایی که فقط از کارت گرافیک آنبرد بهره می‌برند و کارت گرافیک مجزایی ندارند، اصلا مناسب بازی‌های حرفه‌ای و جدید نیستند. بعد از کارت گرافیک، نمایشگر، ویژگی مهم دیگری است که حین خرید لپ‌تاپ گیمینگ باید درنظر بگیرید. نمایشگر مناسب لپ‌تاپ گیمینگ باید رزولوشن و رفرش ریت بالایی داشته باشد. گذشته از این موارد، فراموش نکنید که لپ‌تاپ‌های گیمینگ، لپ‌تاپ‌های قدرتمندی هستند که از پردازنده‌ای قدرتمند و رم بالایی بهره می‌برند.

به‌عنوان یکی از قدرتمندترین و بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ می‌توانیم به لپ‌تاپ ایسر مدل PREDATOR TRITON 300 PT315-51-73FP اشاره کنیم. این لپ‌تاپ با بهره بردن از پردازنده‌ی قدرتمند Core i7 9750H با کَش هوشمند، درکنار کارت گرافیک GEFORCE GTX 1650 که یکی از قدرتمندترین کارت گرافیک‌های دنیا برای لپ‌تاپ‌ها به حساب می‌آید، توان پردازشی فوق‌العاده بالایی در اجرای جدیدترین بازی‌ها را دارد. علاوه بر پردازنده و کارت گرافیک قدرتمند، این لپ‌تاپ گیمینگ از ۱۶ گیگابایت رم DDR4 هم بهره می‌برد که درکنار ۱ ترابایت حافظه‌ی SSD و همچنین نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰، هر گیمری را با اطمینان خاطر کامل، پای بازی می‌نشاند.

خرید لپ‌تاپ گیمینگ ایسر PREDATOR TRITON 300 با بهترین قیمت از شهر فافا

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خرید لپ تاپ دانش آموزی، دانشجویی، گیمینگ و حرفه‌ای – تجربه‌ای از بهترین‌ها با شهرفافا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..