تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس پلیس همدان: بیش از ۷ کیلوگرم هروئین در همدان کشف شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ سردار بخشعلی کامرانی صالح در گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: با تلاش های اطلاعاتی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر مشخص شد، این باند با شیوه و شگرد های پیچیده اقدام به انتقال هروئین از استان تهران به شهرستان فامنین می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در یک عملیات هوشمندانه کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاری کارکنان انتظامی شهرستان فامنین، خودرو سواری متهمان در این شهرستان را شناسایی و متوقف کردند.

رئیس پلیس استان همدان اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو، ۷ کیلو و ۵۶۰ گرم  مواد مخدر هروئین کشف و ۳ متهم در این زمینه دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس پلیس همدان: بیش از ۷ کیلوگرم هروئین در همدان کشف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..