تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتحادیه اروپا خطاب به چین: می‌خواهیم بازیگر باشیم نه میدان بازی

 گزارش  آرتی، شارل میشل، رئیس شورای اتحادیه اروپا در گفت‌وگو با شی جینپینگ، رئیس‌جمهوری چین خواستار روابط شفاف‌تر تجاری بین دو طرف شد.

او تصریح کرد: اروپا نیاز دارد بازیگر باشد نه میدان بازی. ما خواهان روابطی مبتنی بر شفافیت و روابط تجاری متعادل‌تری با چین هستیم.

شارل میشل در این ویدیو کنفرانس افزود: توافقی که امروز با چین حاصل شد برای تولیدات اروپایی مفید است.

میشل افزود، تولیدات اروپایی امروز از حمایت بهتر، راحت‌تر و برتر برای صادرات به چین برخوردار هستند.

اورزولا فون درلاین، رئیس کمیسیون اروپا نیز اظهار کرد: مشارکت در مذاکرات ویدیو کنفرانس با رئیس‌جمهوری چین ما را به مذاکرات شفاف و باز می‌کشاند و مشارکت در سطح عالی با چین برای این‌که بخواهیم منافع اقتصادی اروپا را تقویت کنیم و به دفاع از ارزش‌ها و حقوق اساسی بپردازیم امری بسیار مهم است.

رهبران اتحادیه اروپا با شی به بررسی تجارت و سرمایه‌گذاری پرداختند این به رغم روابط پرتنش غرب با پکن است.

چین گفت می‌تواند پایان سال جاری میلادی به توافقی بر سر سرمایه‌گذاری‌هایی برسد که از هفت سال پیش روی آن کار می‌شود اما مقامات اروپایی نسبت به وجود موانع بزرگ هشدار داده و اذعان به شروط غیرقابل قبول از نظرشان به مجرد تحقق توافق را بعید دانستند.

311311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتحادیه اروپا خطاب به چین: می‌خواهیم بازیگر باشیم نه میدان بازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..