تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر | جلوه‌ای متفاوت از زیبایی کارون

پس از باران‌های فصل بهار که موجب جاری شدن سیلاب بالادست به سمت رود کارون در استان خوزستان شد، این روزها رودخانه کارون به دلیل رسوب ناشی از سیل شرایط مساعدی ندارد. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

با توجه به فروکش کردن سیلاب، رسوب‌گذاری در رودخانه بیشتر شده است. شیب عمومی رودخانه کارون در بالادست اهواز و دز باعث عدم رسوب‌گذاری می‌شود اما در اهواز به دلیل وجود پل‌های متعدد و شیب کم رودخانه، رسوب‌گذاری به ویژه در کنار پل سفید رخ داده است. رسوب رودخانه کارون در مقطع اهواز ماسه‌بادی است و برای کوره‌های آجرپزی و فضای سبز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

265 262




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر | جلوه‌ای متفاوت از زیبایی کارون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..